"/""" Caro's Kaartjes: Laat je dromen uitkomen...

Pagina's

16 oktober 2019

Laat je dromen uitkomen...

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Ik heb een nieuw modelletje kaart uitgeprobeerd. Erg leuk om te maken!
Bij Shirley Duisters zag ik op Facebook een aantal keer een soortgelijk model voorbij komen en dat vond ik het zo leuk, dat ik zelf even aan het vogelen ben geslagen. Het is niet helemaal hetzelfde model, want ik heb er ook een beetje mijn eigen draai aan gegeven.

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Dat zie je vooral aan de binnenkant, want in plaats van een pop-up, heb ik ervoor gekozen om er een extra vakje in te maken, waar je een extra kaart in kwijt kunt, of geld of een cadeaukaart of allemaal.

Voor de aankleding heb ik een aantal van mijn Stampin' Up!® favorieten gebuikt.
  • mijn favoriete design papier van dit moment; het come to gather design series paper
  • mijn favoriete vlinderstans; springtime impressions dies
  • mijn favoriete vlinderstempels met bijpassende pons: Vlinderdans + butterfly duet punch
  • mijn favoriete stansjes voor randjes, labels en andere accentjes: de stitched labels dies en de stitched be mine dies
Heerlijk om met al die favorieten iets leuks te kunnen maken.


Recept voor de basis van deze kaart:

  • Snij een stuk kaartkarton op 15 x 27 cm
  • Ril op 10 en 20 cm
  • Je hebt nu 3 vlakken, waarvan het kleinste vlak de flap gaat worden. Dit doe je zo:
  • Markeer met potlood aan beide zijkanten 3 cm vanaf de rillijn 
  • Markeer vervolgens aan de buitenzijde (lange kant) het midden (7,5 cm)
  • Snijd schuin af vanaf het 3 cm punt naar het midden punt aan beide zijden
  • Versier je kaart naar eigen idee.

Met deze kaart doe ik meteen met onze Stempel en Scrap uitdaging #SESU 1 DIEREN mee.
Vlinders zijn ook dieren, dus dat kan prima!

Doe jij ook gezellig mee? Je kunt nog tot a.s. vrijdagavond jouw creatie uploaden op ons blog. Klik {hier} om naar deze blogpost te gaan en upload jouw creatie onderaan door op de ADD LINK knop te klikken.

 Ik wens je een fijne woensdag toe!

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel





Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel


Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.




Deze hostesscode is nog geldig tot en met a.s. weekend


Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Workshop

stempelenscrap.blogspot.com, stempelenscrap@gmail.com

Op 2 november a.s. organiseer ik samen met Leoni en Monique een gezellige Stampin' Up!® workshop in de ontmoetingsruimten van De Vang in Wateringen. Deze dag duurt van 10.30 - ongeveer 16.30 uur. 

We gaan een super leuk project maken vind ik zelf, namelijk een kaarten cadeaudoos. Leuk om aan iemand cadeau te geven of om lekker zelf te houden.
Je kunt kiezen of je een kerstthema wilt of juist iets heel anders, want we hebben 3 variatie mogelijkheden.

De kosten voor deze dag bedragen €39,95

Heb je interesse en wil je hier meer over lezen? Klik dan {HIER}.
Daar kun je ook het formulier vinden om je aan te melden.

Niet vergeten hoor! Het wordt echt leuk. :) 



Stampin' Up!® Herfst/winter catalogus 2019-2020


Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Vanaf 4 september a.s. kun je ook Stampin' Up!® producten uit de Herfst/wintercatalogus bestellen.

Wil jij een exemplaar van deze mini catalogus ontvangen tegen de verzendkosten? Stuur me dan een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl


1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke kaart/envelop.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: