"/""" Caro's Kaartjes: Butterfly wishes condoleance kaart

Pagina's

9 oktober 2019

Butterfly wishes condoleance kaart

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Het is niet altijd rozengeur en maneschijn in het leven.
Soms heb je opeens een kaartje nodig voor een treurige gebeurtenis.

En ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik wil dan altijd een nieuw kaartje maken, ook al heb ik misschien nog wel een kaart liggen. 

Het idee, dat ik tijd en energie besteed om een speciale kaart te maken in zo'n situatie, geeft mij zelf al troost. En ik hoop dan natuurlijk, dat dit ook overkomt bij degene voor wie het kaartje bedoeld is.

De ene keer maak ik er wat meer werk van als de andere keer. Dat ligt er maar net aan hoeveel tijd ik die bepaalde dag heb om dat kaartje te maken.

Deze keer had ik niet zoveel tijd en wilde ik toch iets moois maken met een beetje kleur, maar toch ingetogen. Volgens mij is dat aardig gelukt. Dit kaartje vond ik ook helemaal passen bij de overleden persoon. Zij was gek op haar tuin en op vlinders.

Met de stempelset Butterfly wishes heb je in no time een kaartje gemaakt.
Je hebt niet veel poespas nodig om er iets moois van te maken.
Het enige accentje, dat ik heb gebruikt, is het gestikte randje, want de rechthoekige stans al voor me doet als ik een rechthoek uit stans. SUper handig!

De tekst heb ik gebruikt uit de stempelset Sentimenten, die helaas al niet meer verkrijgbaar is. Maar ook stempelsets die in de kast staan zijn er om te gebruiken, dus waarom niet.

Volgende keer zal ik je weer een vrolijker kaartje laten zien, maar dit hoort ook bij het leven, dus dat wilde ik je niet onthouden.

Tot Stempels....




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel





Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel


Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}



Workshop

stempelenscrap.blogspot.com, stempelenscrap@gmail.com

Op 2 november a.s. organiseer ik samen met Leoni en Monique een gezellige Stampin' Up!® workshop in de ontmoetingsruimten van De Vang in Wateringen. Deze dag duurt van 10.30 - ongeveer 16.30 uur. 

We gaan een super leuk project maken vind ik zelf, namelijk een kaarten cadeaudoos. Leuk om aan iemand cadeau te geven of om lekker zelf te houden.
Je kunt kiezen of je een kerstthema wilt of juist iets heel anders, want we hebben 3 variatie mogelijkheden.

De kosten voor deze dag bedragen €39,95

Heb je interesse en wil je hier meer over lezen? Klik dan {HIER}.
Daar kun je ook het formulier vinden om je aan te melden.

Niet vergeten hoor! Het wordt echt leuk. :) 



Stampin' Up!® Herfst/winter catalogus 2019-2020


Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Vanaf 4 september a.s. kun je ook Stampin' Up!® producten uit de Herfst/wintercatalogus bestellen.

Wil jij een exemplaar van deze mini catalogus ontvangen tegen de verzendkosten? Stuur me dan een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl


3 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

een mooi en stijlvol kaartje bij een droevige gebeurtenis. en ja ook die momenten zijn er in het leven.
maar het is fijn als mensen om je heen aan je denken dmv een kaartje in zo'n periode.

gerrie zei


Prachtig gemaakt Caro met deze kleuren en stempels, echt een kaart die gewaardeerd zal
worden.
Groetjes, Gerrie.

Ellen zei

Hoi Caro, je kaartje is heel mooi en stijlvol gemaakt met prachtige kleuren!
Ik heb een prachtig cadeautje ontvangen van jou...heel erg bedankt daarvoor! Ben er superblij mee hoor!
Lieve groetjes Ellen

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: