"/""" Caro's Kaartjes: Traktaties voor leerkrachten

Pagina's

20 september 2019

Traktaties voor leerkrachten

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Pas geleden mocht Gio op school trakteren voor zijn verjaardag.
Ieder jaar weer denken we heel hard na wat we de leerkrachten zullen geven.
Wij hebben het idee, dat zij al taart, koek en snoep genoeg krijgen van die en gene.
Vandaar dat wij eens iets anders wilden geven. 

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Na de Cup A Soup van vorig jaar, bedachten we dit jaar appels!
Een appeltje voor de dorst is altijd een lekker tussendoortje en nog verantwoord ook.

Maar onze Gio is ook gek op chocolaatjes, dus pakten we ook nog een aantal kleine rittersports in.

De mini rittersport heb ik opgemeten en met de box buster van de Crafty Owl (link in rechter zijbalk) heb ik uitgerekend hoe groot mijn papier moest zijn en op welke maten mijn rillijnen moesten komen.
Ik gebruikte het Envelope Punch Board om mijn doosjes te maken. Helaas is deze bij Stampin' Up!® uit de collectie, maar ik zag geen reden om hem in de kast te laten liggen, want het blijft een geweldig apparaatje.

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

De doosjes heb ik versierd naar een ideetje dat ik op Instagram bij Margaswelt voorbij zag komen. Ik vond de appeltjes in de ruitjes papiertjes zo schattig! 

Deze papiertjes komen uit 6x6 papier blokjes, welke in alle kleurenfamilies van Stampin' Up!® te verkrijgen zijn. Ik heb gekozen voor de zachte subtle kleurtjes en nog één of twee kleuren uit de brights familie. Ik vind ze helemaal leuk!

De appeltjes uit de Harvest Hellos stempelset met de bijpassende pons kwamen als geroepen. En hoe leuk is het bijpassende tekstje zo! Gio is al volop Engels aan het leren op school, dus wij vonden het erg leuk om deze tekst op de doosjes te plakken.

Het is uiteindelijk een lekkere volle mand geworden en wij hopen dat de juffen en meesters er heerlijk van gesmikkeld hebben.

Fijn weekend!

Tot Stempels...



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel





Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.



Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


DESIGN PAPIER ACTIE





Wil je het plaatje groter bekijken en meer informatie over een bepaalde papierserie? Klik dan op het plaatje, dan opent automatisch de webwinkel, waar je het beter kunt zien.

Heb je interesse in deze actie en wil je design papier aanschaffen?
Mail dan gerust jouw bestelling door naar carooskaartjes@hotmail.nl of shop lekker zelf in de webwinkel (afrekenen kan met credit card). Vergeet in het laatste geval niet om de huidige hostess code toe te voegen (zie rechter zijbalk).


2 opmerkingen:

Elly Kreutzer zei

Super leuk.
Wij verzonden ook altijd is leuks.
Timo is vaak in de vakantie jarig of net erna.
En dan zijn er vaak al veel verjaardagen in 1 week.
Vandaar dus ook iets wat ze niet gelijk op hoefde te eten.

kaneeltje zei

Wat zijn ze leuk! Ik was vaak zo met de traktaties bezig dat ik de leraren soms vergat en op de morgen nog snel iets moest halen.
Ben gek op de appeltjes, helaas trakteert Stijn op het voortgezet niet meer....

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: