"/""" Caro's Kaartjes: Stempel & Scrap - vogeltjes layout

Pagina's

18 september 2019

Stempel & Scrap - vogeltjes layout

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer Stempel en Scrapdag!
Ik dacht laat ik vandaag eens wat van Scrap laten zien, want dat is nog niet zoveel voorbij gekomen en dat is wat wij ook heel graag doen.

Voor deze scrappagina ben ik aan de slag gegaan met een paar van onze vakantiefoto's en één van mijn favoriete designpapier series van dit moment, namelijk het bird ballad designer series paper.

Deze design papier lijn bevat zulke leuke papiertjes met vogeltjes en andere printjes in gezellige kleurtjes. 

Ik had tijdens onze vakantie ook vogeltjes op de foto gezet. Terwijl we van een heerlijk koffiemomentje aan het genieten waren, kwamen er een paar brutale musjes bij ons aan tafel kruimels pikken. Hoe leuk om deze foto's met deze vogeltjes Bird Ballad productlijn van Stampin' Up!® te combineren.

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl


Je ziet het niet goed op de foto, maar op het schoteltje zitten ook zacht blauwe stipjes, wat ik ook weer terug heb laten komen in kleine details, gemaakt met de Stitched Labels Dies.
Heb jij al ontdekt hoe leuk ze zijn?

Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Deze stansen zijn super leuk om kleine accenten op je kaart of scrapbookproject aan te brengen.
Zo zitten er 2 stansjes in om een leuk randje te maken, maar ook leuke labels, een achtergrondstans, rondjes en een hartje. Van alles wat!

Uiteraard zijn deze stansen ook via mij te bestellen. Heb je interesse? Stuur me gerust een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl of shop op je eigen tijd in de Stampin' Up!® webwinkel.

https://stempelenscrap.blogspot.com/, stempelenscrap@gmail.com

Speciaal voor scrappers en kaarten makers organiseren Monique, Leoni en ik een speciale Creativi🕘tijdcropmiddag op 12 oktober a.s. 

Ben jij ook toe aan een momentje voor jezelf?
Kom dan gezellig bij ons croppen!

Neem je eigen spullen mee of schaf één van onze materiaal pakketten aan om mee aan de slag te gaan (inclusief werkbeschrijving). 

Wij nemen leuke voorbeelden voor je mee en je kunt gebruik maken van onze stempels, stansen en inkt.

Kosten zijn afhankelijk van de keuze die je maakt.

Meer informatie kun je lezen op de Creativiteit pagina van Stempel en Scrap. Klik {hier} om deze meteen even te bekijken.

Er is plaats voor max. 20 personen.

Ik hoop jou ook te zien op 12 oktober a.s.!

Tot Stempels...





Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel




Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉



Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


DESIGN PAPIER ACTIE





Wil je het plaatje groter bekijken en meer informatie over een bepaalde papierserie? Klik dan op het plaatje, dan opent automatisch de webwinkel, waar je het beter kunt zien.

Heb je interesse in deze actie en wil je design papier aanschaffen?
Mail dan gerust jouw bestelling door naar carooskaartjes@hotmail.nl of shop lekker zelf in de webwinkel (afrekenen kan met credit card). Vergeet in het laatste geval niet om de huidige hostess code toe te voegen (zie rechter zijbalk).


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: