"/""" Caro's Kaartjes: De Stampin' Up!® herfst/winter catalogus komt eraan...

Pagina's

22 augustus 2019

De Stampin' Up!® herfst/winter catalogus komt eraan...


Hallo!

De doorgewinterde Stampin' Up!® fans weten het al. Ieder jaar in september komt Stampin' Up!® met de Herfst/winter catalogus.

Deze Herfst/winter catalogus is een aanvulling op de Stampin' Up!® jaarcatalogus. Hij is namelijk gevuld met allemaal super leuke Stampin' Up!® producten, helemaal gericht op de tijd van het jaar.

Zo staan er de leukste materialen in om herfst creaties mee te maken. Je vindt in deze catalogus alles om zelf leuke kerstkaarten te maken en ook Halloween liefhebbers kunnen hun hart ophalen.

Vind jij het leuk om zelf een Advent kalender te maken voor je kinderen? Ook dan zit je goed bij Stampin' Up!®. Zij hebben hiervoor een geweldige project kit.

Kortom, er staat weer een heleboel leuks in de nieuwe Herfst/winter catalogus.

Jammergenoeg mag ik je de binnenkant nog niet laten zien. Maar inmiddels heb ik wat mooie materialen binnen gekregen (lees gekocht) en kan ik aan de slag om leuke voorbeelden te maken.

Maar van de week ga ik eerst de catalogi klaar maken voor verzending.
Iedereen die de afgelopen 3 maanden een bestelling heeft gedaan, krijgt automatisch een exemplaar thuis gestuurd.

Heb jij geen bestelling gedaan en wil je dit leuke ideeënboekje vol inspiratie voor leuke herfst-, halloween- en kerstcreaties  thuis gestuurd krijgen? Stuur me dan een berichtje via mijn E-mailadres: carooskaartjes@hotmail.nl.

Ik stuur je in dat geval de catalogus graag toe tegen de verzendkosten.

Vanaf 4 september a.s. kunnen de Stampin' Up!® producten uit de Herfst/winter catalogus besteld worden. Dit kan tot en met 2 januari 2020. Dat is de allerlaatste dag waarop uit de Herfst/winter catalogus besteld kan worden. 

Gelukkig duurt dat nog even, zodat we eerst nog even van al dat moois kunnen genieten.

Tot Stempels!






Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: