"/""" Caro's Kaartjes: Broadway Birthday kaart

Pagina's

26 augustus 2019

Broadway Birthday kaart

Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/

Hallo!

Wat een feest! Laatst was Gio zijn vriendje jarig en tegenwoordig willen ze allemaal geld ontvangen als cadeautje. 

Daarom maakte ik een feestelijke kaart met aan de binnenkant een pocket, zodat we daar geld in konden doen. Helaas ben ik vergeten van de binnenkant een foto te maken. Een beetje dom, maar ik heb al vaker dit soort kaartvariaties laten zien, dus misschien heb je het al eerder eens voorbij zien komen. En mocht je zelf eens zo'n leuke kaart willen maken, dan heb ik in een ver verleden eens een werkbeschrijving gemaakt. Deze kun je {hier} vinden.

Voor deze variant heb ik de maten weer iets aangepast, zodat de kaart 19,5 cm breed is.

Om de kaart te versieren heb ik het blauw-wit gestreepte papier uit het Come Sail Away designer series paper gebruikt. Zo zie je maar, dat je hiermee ook hele feestelijke creaties kunt maken.

Als tegenhanger van het donkerblauw heb ik lekkere knalkleurtjes gebruikt, zoals Mango Melody, Pineapple Punch en Granny Apple Green. Dat frist de boel weer een beetje op.

Ik vind deze kleurencombinatie erg leuk voor jongens. Wat vind jij?

Morgen is er een nieuwe Liftchallenge om aan mee te doen op het Liftchallenge blog van Marjan en Cornelie. Dan ben ik gastdesigner. Kom je ook gezellig een kijkje nemen? Ik zou het heel leuk vinden als je ook mee zou doen. Ben benieuwd naar jouw creatie.

Een hele fijne week toegewenst.

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel





Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.



Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Betaling is mogelijk via bankoverschrijving, Tikkie of betaalverzoek.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}.



SNIJMESJES STAMPIN' TRIMMER




Woensdagavond 28 augustus 2019 om 19.00 uur zijn de snijmesjes weer te bestellen!
Dit is de allerlaatste keer dat er snijmesjes te koop zijn.

Natuurlijk ga ik mijn uiterste best doen om nog een aantal setjes te bemachtigen, maar ik kan niets beloven. Ik kan 3 setjes per klant bestellen, als het lukt.
Het systeem werkt net zoals met concertkaartjes. Wie het lukt heeft geluk.

Heb je een credit card? Dan zou ik je willen adviseren om zelf te proberen de mesjes via de webwinkel te bestellen op woensdagavond 28 augustus 2019 om 19.00 uur!

Mocht je via de webwinkel gaan bestellen, vergeet dan niet om de nieuwe hostess code in te vullen.

Deze is: 2AVGSVSW.


NIET VERGETEN!



Heb je in juli bonusdagen couponcodes gekregen? Vergeet dan niet om deze in augustus in te wisselen!


SUPER DEAL! 

Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/

Als echte Nederlanders zijn we gek op GRATIS!
Bij Stampin' Up!® hebben ze daar heel handig op ingespeeld, want je krijgt alleen deze maand maar liefst €32 aan EXTRA gratis producten, wanneer je het starterspakket aanschaft.

Koop jij dit Stampin' Up!® product pakket, dan mag je naar eigen keuze Stampin' Up! producten uitzoeken voor maar liefst €207. Je betaalt hiervoor €129. Dat is wel €78 aan GRATIS producten! 
Te gek toch?!

Heb jij een lang Stampin' Up!® verlanglijstje? Mis deze kans dan niet, want in Augustus is deze actie alweer voorbij.

Wil je meer informatie? Stuur me dan gerust een mailje; carooskaartjes@hotmail.nl

Ben jij een snelle beslisser en wil je meteen gaan shoppen?
Klik dan op het onderstaande foto om meteen jouw favoriete Stampin' Up!® productpakket samen te stellen. 

Let er wel even op, dat je niet over het bedrag van €207 heen kunt gaan, dus kies slim!



Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: