"/""" Caro's Kaartjes: Nieuwe Nederlandse Stampin' Up! stempelset - Pluk de dag

Pagina's

2 mei 2019

Nieuwe Nederlandse Stampin' Up! stempelset - Pluk de dag




www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik heerlijk van de vakantie aan het genieten.
Echt het Pluk de dag gevoel!
Heerlijk even niets 'moeten', geen wekker 's morgens en leuke dingen doen.

Eén van die leuke dingen is de nieuwe stempelsets uitproberen, die we tijdens On Stage hebben gekregen. 


www.carooskaartjes.blogspot.com


Na veel wikken en wegen welke van de 2 nieuwe sets ik zou gaan gebruiken, besloot ik om voor de nieuwe Nederlandse Stempelset 'Pluk de dag' te gaan. Deze staat in de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus, welke op 4 juni a.s. uitkomt.

Deze stempelset past perfect bij de Daisy pons, die ik al had. Deze set voegt hierdoor gebruiksopties toe aan mijn pons. Te gek! En daarbij heeft hij leuke bruikbare tekstjes voor allerhande gebruik.

Heb je de kleinere daisy (madeliefje) ook al gespot? Vanaf 4 juni a.s. is er ook een iets kleinere Daisy pons verkrijgbaar; de medium daisy pons. Je kunt dan nog meer leuke laagjes maken in je bloemetjes of gewoon kleinere bloemen maken, naar gelang jouw project daarom vraagt.

Al met al een mooie aanvulling op de spulletjes die je misschien al hebt en daardoor nog meer knutselplezier!


www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

Voor dit kaartje heb ik de pons even in de kast gelaten en ben ik met de andere madeliefjes stempels uit deze set aan de slag gegaan.

Aangezien mijn whisper white papier op was en de bestelling nog niet binnen was, moest ik het even doen met wat overgebleven stroken wit papier. Dit probleempje deed een beroep op mijn creativiteit, maar ook met een klein strookje wit papier kun je echt nog wel een leuk kaartje maken.

Van het witte strookje heb ik mijn eigen designpapiertje gemaakt, door de bloemen om en om te stempelen. Als extra accentje heb ik een roze gestanst randje toegevoegd, een strikje en een houten vlindertje. 

Ik vond het wel een lief kaartje, dus ik koos voor de tekst Liefs.
Met deze tekst zit je altijd goed.

Het is nu weer tijd om de dag te gaan plukken, dus ik wens jou een hele fijne dag toe.
Geniet!

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen: 


www.carooskaartjes.blogspot.com

De stempelset Pluk de Dag staat in de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus als Engelse variant.
Zowel de Engelse als de Nederlandse variant zijn vanaf 4 juni a.s. verkrijgbaar.
Bestelnummer voor de Nederlandse versie is 150871 en hij gaat €28 kosten.

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}



Stampin' Up!® koopjes

carooskaartjes@hotmail.nl

In de Clearance Rack kun je allerlei koopjes vinden! 
Klik op het plaatje om de koopjes in de webwinkel te kunnen bekijken.




Stampin' Up!® producten die uit de collectie gaan 

OP=OP


Voor alle producten, die niet mee overgaan naar de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus geldt
OP = OP! 

Klik op de banner om alle producten online te kunnen bekijken.


Zodra je via de banner in de link bent beland, klik je nogmaals op eenzelfde plaatje en daar kun je alle producten netjes per categorie uitgesplitst bekijken.

Kijk vooral ook even in de categorie bundles, want daar staan ook producten die wel nog doorgaan, maar straks niet meer als bundle verkrijgbaar zijn. Toch zonde als je 10% korting mis zou lopen...


De nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus 2019-2020




www.carooskaartjes.blogspot.com

Wil jij de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus 2019-2020 graag in de brievenbus ontvangen?

Vraag jouw exemplaar aan via carooskaartjes@hotmail.nl, dan stuur ik je er eentje toe zodra ik ze binnen heb en verzendklaar heb gemaakt.

Iedereen die tussen januari 2019 en april 2019 via Caro's Kaartjes Stampin' Up!® producten heeft aangeschaft, krijgt dit mooie ideeënboek automatisch gratis thuisgestuurd.

Plaats jij nog een bestelling in de maand mei? 
Dan ontvang jij een gratis exemplaar via de post als bedankje voor je bestelling.

Heb je geen bestelling gedaan en wil je de catalogus toch graag ontvangen?
Stuur gerust een mailtje, dan stuur ik je een exemplaar toe tegen de verzendkosten. 

Stampin' Up!® demonstratrices moeten de catalogi zelf aanschaffen, dus een vergoeding van de verzendkosten lijkt me in dit geval dan niet teveel gevraagd.





Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: