"/""" Caro's Kaartjes: Creatieve Harten Bloghop - Geared up garage mini flipboekje

Pagina's

4 mei 2019

Creatieve Harten Bloghop - Geared up garage mini flipboekje

www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl


Hallo allemaal,

Van harte welkom bij deze Creatieve Harten Bloghop!
Dit keer heb ik samen met diverse teamgenoten met veel plezier gewerkt aan leuke creaties binnen het thema Mannenkaarten.

Nu heb ik een beetje gesmokkeld, want het mannenthema heb ik wel met beide handen vastgepakt, maar het kaartgedeelte heb ik een beetje achterwege gelaten. Maar dat mag de pret niet drukken toch?


www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

Ik ben namelijk weer eens op zoek gegaan naar mijn innerscrapper.
Deze was alweer veel te lang weggestopt geweest.
Het leek mijn namelijk een heel leuk idee om nu eens een boekje te maken van de mannen in mijn leven. Ik ben zo'n ontaarde moeder, die eigenlijk weinig foto's van haar kinderen bij zich heeft, behalve wat op mijn mobiel staat.

En hoe zonde is het om die foto's alleen maar op je mobiel te laten staan!
Daarom besloot ik om een klein flipboekje te maken, wat ik eventueel ook in mijn tas mee kan dragen. Zo heb ik mijn mannen altijd bij me.

Graag stel ik ze ook aan jullie voor!

www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

Links zie je onze oudste zoon. Hij heet Roel. Hij is pas 19 jaar geworden en houdt er vooral niet van om op de foto te gaan. Dat zie je ook goed op deze foto, want hij houdt gezellig een lepel voor zijn gezicht. Ook weer kenmerkend voor onze Roel, want hij is gek op toetjes! Deze foto is genomen, toen we van de week uiteten gingen voor zijn 19e verjaardag in zijn favoriete wokrestaurant in Wateringen (The Golden Village). Roel houdt er niet zo van om lang aan tafel te zitten, dus wokken is voor hem een geweldige manier om toch lekker uit eten te kunnen. 
Roel is ook erg lief voor zijn broertje. Zo heeft hij laatst zomaar een mooi voetbaltenuetje van Neymar voor hem gekocht en cadeau gedaan. 

Rechts zie je onze jongste spruit. Een echte vrolijke spring in het veld. Zijn naam is Gio en hij is 10 jaar oud. Gio is een lieve jongen, die van voetballen en playstationnen met zijn vrienden houdt. Hij is qua vriendjes kieskeurig, maar wel erg trouw aan de vrienden die hij maakt. Hij houdt ook van reizen en zo wilde hij graag eens naar Parijs, waar we de afgelopen week dan ook zijn geweest. Op zijn verlanglijstje staat nog De Chinese Muur en van de week vertelde hij, dat hij ook heel graag een keertje bij het Hollywood bord zou willen staan. Gio wordt echt een wereldreiziger.  
Gio is dan wel de jongste, maar ik zie hem ook als de verbinder van ons gezin. 
Hij geeft ons allemaal soms hele nieuwe inzichten. Echt zo leuk!


www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

En naast mij aan het stuur van ons gezin is mijn partner Bas. 
 Inmiddels zijn we alweer zo'n 21 jaar samen, de tijd gaat zo snel!

Bas is onze sleutelman.
En dan bedoel ik niet sleutelen aan auto's of klussen, al is hij best handig, maar nee, ik bedoel echt sleutels. Bas is namelijk iedere dag wel een keertje opzoek naar sleutels. Is het niet de huissleutel, dan is het wel het sleuteltje van de ondergrondse afvalcontainer of een fietssleutel.

Bas is er niet zo dol op om te helpen met mijn Stampin' Up!® creaties. Als ik in de stress zit om swaps te maken voor een evenement, dan helpt hij me soms wel met frisse tegenzin met stansen of ponsen, maar veel verder dan dat moet het niet gaan. 

Daarintegen helpt hij wel veel met het huishouden, zodat ik kan blijven Stampin' Uppen naast mijn huidige baan. En daar ben ik natuurlijk ook heel erg blij mee.

Hij is een hele lieve zorgzame vader voor onze kinderen en hij houdt heel erg van wielrennen.
Hij is dan ook regelmatig een ritje van wel 150 km fietsen in het weekend. Hij geniet dan erg van de rust en de natuur.

www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

Voor de pagina met Gio heb ik zelf een leuke tekst gemaakt. Hiervoor heb van allemaal woordjes van diverse stempeltjes uit de Geared Up Garage stempelset uitgezocht. Deze heb ik afzonderlijk gestempeld en er iets leuks mee gedaan.

Het woord you're heb ik uitgestanst met de bijpassende stansen van deze stempelset. Zo'n gaaf stansje!

Het woordje 'my' heb ik met een Stampin' Up! marker (stift) gekleurd en gestempeld. Op deze manier kon ik alleen dit woordje stempelen en niet de hele tekst van deze stempel.
Ik heb er nog een oranje hartje overheen gestempeld. Deze komt uit het Labeler Alphabet.
Daarna heb ik dit tekstje met de 1/2 inch circle pons uitgeponsd.

Ook het woordje Happy heb ik gestempeld en daarna heel voorzichtig uitgeknipt.

Alles heb ik met mini dimensionals (3-d blokjes) verhoogd, behalve het rondje. Dat heb ik met een gluedotje vast gezet, zodat je een wat speelser effect krijg in de tekst.

Deze tekst slaat helemaal op Gio. Hij maakt mij ook echt blij.

www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

Ook op de pagina van Roel heb ik een tekst gebruikt, die ik op hem vindt slaan.
Hij is nu 19 jaar en bijna klaar om zijn eigen leven te leiden. En dat doet hij dan ook al erg graag.
Ik hoop, dat wij hem genoeg tools hebben mee kunnen geven om straks in de maatschappij goed te kunnen functioneren. 

Het mooiste wat je als ouder kunt wensen, is dat je kind een gelukkig leven krijgt toch?
En dat wens ik hem ook toe.

www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

Voor Bas heb ik het tekstje Best Dad gestempeld en ook hier heb ik weer dat leuke stansje gebruikt.
Dit stansje bestaat eigenlijk uit 2 delen (ook 2 stansjes) en zo kun je dit leuke elementje opbouwen.
Voor hem heb ik ook een klein mini sleuteltje toegevoegd, want dat hoort bij een echte sleutelman. 
Is het niet enig, zo'n ieniemini sleuteltje? Deze embellishments horen ook echt bij deze set.

www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

Tot slot wil ik nog even iets over het design papier zeggen. Want ondanks, dat ik in eerste instantie dacht, dat het niet mijn cup of tea was, moet ik zeggen, het past wel echt perfect bij elkaar. 
Als jij ook jongens hebt, is dit echt leuk papier om een mini album mee te maken. Dat had ik niet gedacht!

Ik heb op de laatste flap geen foto van mezelf gedaan, want ik wilde tenslotte een mannenboekje maken. Daarom koos ik ervoor om hier een mooie quote te stempelen.
En hoe toepasselijk...ik vond ook een compas in het design papier!

De tekst heb ik gestempeld met het Labeler Alphabet van Stampin' Up!®. Dit is echt één van mijn favorieten, die ik toch regelmatig gebruik.

Toegegeven, de tekst had iets netter uitgeknipt kunnen worden, maar ach, dit heeft ook wel iets.
De route die we nemen in het leven is immers ook niet helemaal recht.

www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl


Tot slot laat ik je nog even de voor en achterkant samen zien.
Aan de voorkant heb ik een pocket gemaakt met 2 tags.

Ik heb me lekker uitgeleefd met de bijpassende stansen voor deze 2 pagina's.



De stempelset en stansen gaan mee door naar de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus en zullen nog los verkrijgbaar zijn. Maar let op: niet meer als bundle! Dus zonder de 10% bundle korting.



Het bijpassende 6x6 Classic Garage papierblokje staat helaas niet meer in de volgende Stampin' Up!® jaarcatalogus, maar is nu nog wel te bestellen (op=op). Dus wil jij ook een leuke mannen minialbum maken? Sla dan nog snel even je slag.

Dit mini flipboekje is niet moeilijk om te maken. Voor wie het eens na wil maken is hier een korte werkbeschrijving om de basis van dit boekje te kunnen maken.

KORTE WERKBESCHRIJVING  MINI FLIPBOEKJE:

  • Start met een vel A4 karton
  • Ril over de hele lengte door de helft op 10,5 cm
  • En ril over de hele breedt op 14,8 cm
  • Snij 1/4 deel helemaal weg
  • Vouw het boekje in elkaar, zodat je aan de binnenkant 1 openslaande flipflap hebt. 
  • Het maakt in principe niet uit of deze flap aan de linker of aan de rechterkant zit. Je kunt hierin variëren.
  • Als je het boekje hebt gevouwen kan het zijn dat het niet helemaal gelijk is aan de zijkant en de onderkant.
  • Snij een klein stukje van die zijkanten af, zodat het weer gelijk is. 
  • Pas op, dat je niet de kant afsnijdt waar een vouw zit!
  • Versier je flipboekje naar eigen idee
  • Heb je een flipboekje gemaakt en laat je dit zien op social media? Gebruik dan de #flipbook of tag me even. Ik vind het leuk om te zien wat anderen maken met hetzelfde patroontje.


Als allerlaatste is hier nog een fotootje van wat kaarten, die je ook met deze set kunt maken.
Dit is een foto van Stampin' Up!®, dus deze creaties heb ik niet zelf gemaakt.
Maar zo voldoe ik toch nog aan het Mannenkaarten thema van deze bloghop. 😏



Oké, ik hoop dat je hebt genoten, want het is nu de hoogste tijd om door de klikken naar het volgende inspirerende mannenproject.  

Hieronder zie je de lijst met deelnemers aan deze bloghop.
Klik simpelweg steeds op de eerstvolgende in de lijst.
Je kunt ook vanaf mijn blog één voor één alle linkjes aanklikken.
Zo kun je alle projecten op je gemak eens bekijken.
Ik wens je nog veel hopplezier! 


Tot Stempels!





Gebruikte Stampin' Up!® materialen:

Whisper White Thick Baker's Twine
Whisper White Thick Baker's Twine
[141688]




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}





Stampin' Up!® koopjes

carooskaartjes@hotmail.nl


In de Clearance Rack kun je allerlei koopjes vinden! 
Klik op het plaatje om de koopjes in de webwinkel te kunnen bekijken.




Stampin' Up!® producten die uit de collectie gaan 

OP=OP


Voor alle producten, die niet mee overgaan naar de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus geldt
OP = OP! 

Klik op de banner om alle producten online te kunnen bekijken.


Zodra je via de banner in de link bent beland, klik je nogmaals op eenzelfde plaatje en daar kun je alle producten netjes per categorie uitgesplitst bekijken.

Kijk vooral ook even in de categorie bundles, want daar staan ook producten die wel nog doorgaan, maar straks niet meer als bundle verkrijgbaar zijn. Toch zonde als je 10% korting mis zou lopen...


De nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus 2019-2020






Wil jij de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus 2019-2020 graag in de brievenbus ontvangen?

Vraag jouw exemplaar aan via carooskaartjes@hotmail.nl, dan stuur ik je er eentje toe zodra ik ze binnen heb en verzendklaar heb gemaakt.

Iedereen die tussen januari 2019 en april 2019 via Caro's Kaartjes Stampin' Up!® producten heeft aangeschaft, krijgt dit mooie ideeënboek automatisch gratis thuisgestuurd.

Plaats jij nog een bestelling in de maand mei? 
Dan ontvang jij een gratis exemplaar via de post als bedankje voor je bestelling.

Heb je geen bestelling gedaan en wil je de catalogus toch graag ontvangen?
Stuur gerust een mailtje, dan stuur ik je een exemplaar toe tegen de verzendkosten. 

Stampin' Up!® demonstratrices moeten de catalogi zelf aanschaffen, dus een vergoeding van de verzendkosten lijkt me in dit geval dan niet teveel gevraagd.








6 opmerkingen:

Danielle Kassing - Stamp Along zei

Hij is echt geweldig geworden! Je allerliefsten allemaal bij elkaar in een prachtig project!

Monique zei

Wat leuk om jouw mannen zo in een album te zien, erg leuk geworden Caro.

kaneeltje zei

De voorkant van jouw boekje kan goed als kaart doorgaan hoor!
Leuk om zo jouw mannen weer eens te zien in dit leuke albumpje!

Diana van Otterlo zei

Wat een leuk idee idee zo'n mini-album. Leuk ook om zo kennis te maken met je mooie gezin!
Groetjes Diana

Lotte Noordzij zei

Wat een leuk mini album is dat geworden! Heerlijk he zo af en toe wat voor jezelf maken. Dat is dik genieten

alma.heijenk@gmail.com zei

wat is dit een leuk idee zeg!!!!
ik wil m graag maken maar dan met foto's van onze drie kleinkinderen er in.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: