"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® voorjaarswensen

Pagina's

13 maart 2019

Stampin' Up!® voorjaarswensen


carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.nl

Hallo allemaal,

Het is gelukkig al bijna weer voorjaar. Ik ben hard toe aan wat fleurigheid. Jij ook?
Ik vond het vandaag in het All My Love Design papier.

Naast het Painted Seasons Design Papier is het All My Love Design papier op dit mijn moment echt mijn favoriet! Bijna zonde om het papier aan te snijden. Of toch niet? 


Ik heb de sprong gewaagd en heb mijn snijmachine in het papier gezet om er 2 kaartjes mee te maken. Het is te zonde om het papier ingepakt in de kast te laten liggen, terwijl je er ook iets moois mee kunt maken. 

Stampin' Up!® heeft ook Nederlandse teksten om leuke kaarten mee te maken. Hiermee ben ik aan de slag gegaan.


Voor de kaartjes van vandaag heb ik gebruik gemaakt van de stempelset Voorjaarswensen.
Een set met mooie teksten voor diverse, die voor diverse gelegenheden toepasbaar is.

carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.nl

Ik vind de tekst heel mooi bij dit papier passen en om het geheel nog wat op te leuken kon een vlindertje natuurlijk niet ontbreken.

carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.nl

Ook de binnenkant heb ik deze keer aangekleed. Dit vergeet ik nogal eens, maar het maakt je kaart echt af. Hetzelfde geldt voor wat aandacht voor de envelop. Dan wordt het echt een mooi geheel.

carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.nl

Eenmaal bezig is het moeilijk stoppen, daarom heb ik nog een tweede en een derde kaartje gemaakt. Deze is bijna hetzelfde, maar toch net even anders. Met een paar kleine twists heb je ineens een ander kaartje. Hoe leuk is dat?



Ik hoop dat deze kaartjes jou vandaag hebben opgefleurd.

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:




carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}




1 opmerking:

kaneeltje zei

Dat je weer lekker knutselt en blogt dat fleurt mij op😘

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: