"/""" Caro's Kaartjes: Hello cupcake

Pagina's

14 maart 2019

Hello cupcake

www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl


Hallo allemaal,

De afgelopen weken hebben we heel wat verjaardagen gehad bij ons thuis en zijn er ook diverse taartjes gebakken en gegeten. Hierdoor kwam ik op het idee om de Hello Cupcake stempels uit te proberen.

Het is natuurlijk heel spijtig, dat de Cupcake dies nu al uitverkocht zijn, maar de cupcake stempels zijn toch wel heel erg leuk! En je kunt ze helemaal gratis ontvangen als Sale-A-Bration item, wanneer je een Stampin' Up!® bestelling doet vanaf €60. Ik vind deze cupcakjes echt schattig.
Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als een schaar en kun je ze altijd uitknippen als je dat zou willen.

Ze zijn ook prima te combineren met de Door Dik en Dun tekst Hieperdepiep Hoera! om er een leuk verjaardagskaartje van te maken.

www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Voor dit kaartje heb ik wat van mijn persoonlijke favorite Stampin' Up! producten uit de kast gehaald.
Het is geen geheim, dat ik gek ben op stipjes, vandaar dat ik de Polka Dots basics embossingfolder er weer eens bij heb gepakt. Embossingfolders geven altijd iets speciaals aan je kaart vind ik.


Naast de leuke embossingfolder met stipjes heb ik ook dit leuke design papier gebruikt. Wist je al, dat dit papier in alle kleurenfamilies verkrijgbaar is? Het zijn 6x6 inch blokjes. De stip- en streep patroontjes zijn ideaal, want ze combineren eigenlijk met alles!

www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Om je te laten zien, dat de cupcakes ook zonder de framelits erg leuk zijn, heb ik de binnenkant van de kaart ook voorzien van zo'n heerlijke cupcake. Je kunt ze maken in jouw favoriete smaakjes/kleurtjes. Zijn ze niet enig? 

Welk smaakje of kleurtje zou jij kiezen?

Tot Stempels!


Gebruikte Stampin' Up!® materialen:





carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}





Tijdens Sale A Bration mag je bij aanschaf van €60 
een gratis Stampin' Up!® product uitzoeken 
uit de speciale Sale A Bration folder.

Linkjes naar de Sale A Bration folder en de Lente/Zomer catalogus 
kun je vinden in de rechter zijbalk. 



Wanneer je op het plaatje klikt, kun je ze online bekijken.




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: