"/""" Caro's Kaartjes: Snelle kerstkaarten

Pagina's

10 december 2018

Snelle kerstkaarten


carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

Omdat ik nog heel veel leuk kerstpapier had liggen en ik nog aardig wat kerstkaarten nodig heb, bedacht ik dat ik wel wat snelle kerstkaarten kon maken.
Dit papier is inmiddels uit de collectie, maar deze leuke hertjes {Dashing Deer} gaan nog even mee door en zullen ook na 3 januari a.s. nog bestelbaar blijven.

carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

Het papier heb ik in repen gesneden en op standaard witte kaarten geplakt.
Deze standaard kaarten zijn o, zo handig!
Bij Stampin' Up! zijn ze in diverse soorten en maten verkrijgbaar. Deze keer gebruikte ik de kleine (small) variant van de Memories and More cards and envelopes. Een super leuk maatje!

carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

Met 1 vel design papier kun je aardig wat van deze kaarten maken en dat is natuurlijk super als je er nog snel even een aantal moet maken.
Ik ga nog lekker even door met een andere papiertjes.
Deze zal ik van de week ook even showen. 

Tot Stempels!





Gebruikte Stampin' Up! materialen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


1 opmerking:

kaneeltje zei

Ik ben verliefd op je envelop, geweldig dat rendier!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: