"/""" Caro's Kaartjes: Snelle kerstkaarten deel 2

Pagina's

11 december 2018

Snelle kerstkaarten deel 2


carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

Heb jij ook zoveel leuk Design Papier liggen, maar vind je het net als ik zonde om te gebruiken?
Dan daag ik je uit om er toch eens het mes in te zetten!

Ik ben die uitdaging ook aangegaan en je kunt met dat leuke papier namelijk ook hele leuke dingen maken. 

Als je erover nadenkt, dan is het eigenlijk gewoon zonde om het in de kast te laten liggen om er af en toe eens naar te kijken.

Daarom besloot ik mijn kerst designpapier om te toveren in een aantal snelle, leuke kerstkaarten.

carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

Wanneer je het design papier in smalle stroken snijdt, heb je hiermee al een leuke basis voor je kaart.

carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

Door de stroken op verschillende manieren om je kaart te plakken kun je een beetje variëren qua layout. Heb je dubbelzijdig design papier, gebruik dan ook eens de achterkant! Zo kun je toch verschillende kaartjes maken, zonder al teveel te veranderen.

Versier de kaart verder naar eigen idee. 
Ik gebruikte hiervoor de super leuke hertjes uit de Dashing Deer Bundle.

carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

En zo heb je in een klein uurtje een heleboel leuke kaartjes gemaakt!
Ik maakte er op 1 avond maar liefst een stuk of 30. Dat schoot lekker op :).

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: