"/""" Caro's Kaartjes: Tropical Chic Happy Mail Swap

Pagina's

2 juli 2018

Tropical Chic Happy Mail Swap


Hallo allemaal,

Welkom bij weer een nieuwe Makkelijke Maandag!
Vandaag laat ik je graag zien wat ik heb gemaakt voor de Happy Mail Swap, waaraan ik vorige maand heb deelgenomen. 

Deze Happy Mail Swap wordt om de maand georganiseerd in de Facebookgroep Online Stampin' Party. Klik {hier} als je ook lid wilt worden van deze leuke facebookgroep.

Bij een Happy Mail Swap is het de bedoeling dat je naar aanleiding van een werkbeschrijving een leuke kaart of projectje maakt en dit opstuurt naar je swapmaatje. Je wordt dus gekoppeld aan iemand anders, die zich ook heeft ingeschreven om mee te doen. Je maakt iets leuks voor elkaar en stuurt dat naar elkaar op. Het is een 1 op 1 swap en je hoeft dus maar 1 keer het project te maken, tenzij je er eentje voor jezelf wilt bewaren, dan maak je er gewoon 2.

Deze keer maakten we een dubbele pocket kaart. Super leuk om te maken!

carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

De basis van deze pocket card heb ik van kaartkarton gemaakt en dit heb ik met het leuke Tropical Escape design papier aangekleed. Dit blokje van 6x6 inch heeft super leuke printjes! Er zitten neutrale printjes bij, maar ook echt tropische varianten. Helemaal leuk om met elkaar te combineren. 

carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.nl

De kaart en de labels heb ik nog versierd met de bijpassende Tropical Chic bundle (stempelset en stansen). Daarnaast heb ik nog een paar van mijn favoriete Nederlandse teksten gebruikt.

Mijn swapmaatje heeft inmiddels laten weten dat de kaart is aangekomen en ik hoop dat ze 'm mooi vindt.

Ik wens je een fijne maandag toe!




Gebruikte Stampin' Up! materialen voor deze Happy Mail Swap:

Designer Series Paper Actie

loopt van 1-31 juli 2018

4 halen = 3 betalen 
(Let op: geldt alleen voor het papier wat in de actie wordt aangeboden)


Het leuke papier wat ik vandaag heb gebruikt is ook verkrijgbaar 
in de gave design papier actie van Stampin' Up! 

In dit filmpje zie je alle leuke designpapiertjes uit de actie langskomen



De volgende designer series paper series zijn verkrijgbaar binnen deze actie:


Koop je er 3, dan krijg je er eentje gratis bij naar eigen keuze
Oftewel 4 halen = 3 betalen!
Het maakt niet uit of je dezelfde kiest of allemaal andere of combinaties maakt.
Ook een leuke optie is om samen te delen met je vriendin!



A.s. woensdag ga ik weer bestellen. 
Wil je met mee mee bestellen? 

Zorg dan dat jouw bestelwensenlijstje 
met bestelnrs, productnaam en je adres
 voor a.s. woensdag in mijn mailbox is beland


Dan help ik je graag!


Voor meer leuke Makkelijke Maandag ideetjes kun je terecht op de blogs van mijn Makkelijke Maandag vriendinnen. Ze zouden het erg leuk vinden als je even bij ze langs zou komen:

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: