"/""" Caro's Kaartjes: Doosje met Fleurige groetjes

Pagina's

4 juli 2018

Doosje met Fleurige groetjes



Hallo allemaal,

Een poosje geleden liet ik jullie op mijn blog dit doosje zien tijdens de Scrap Sunday.
Toen had ik het idee opgevat om er nog wat kaartjes in te maken.
Dat is gelukt! Ik had ze al even af, maar had nog steeds geen foto gemaakt.
Maar nu wel, dus kan ik eindelijk laten zien hoe het doosje met de kaartjes een setje zijn geworden.


Ik was begonnen om een bijpassend kaartje te maken in dezelfde kleur.
Nu had ik natuurlijk alle kaartjes in deze kleur kunnen maken, maar dat vond ik wat saai.
Gelukkig had ik een In Color kleur genomen, waardoor het makkelijk was om de andere kleuren erbij te kiezen. Want een In Color kleurenserie bestaat uit 5 mooie kleurtjes en in dit geval gezellige knalkleurtjes. Zo is het een doosje met kaartjes in In Color kleuren geworden.


Hoe leuk is dat? Lekker vrolijk word ik van deze gezellige kleurtjes.

Afgelopen week kreeg ik een verzoekje of ik niet weer eens een workshop kon verzorgen.
Natuurlijk wilde ik dat!

Ik vroeg degene die een workshop wilde of ze iets gezien had wat ze graag zou willen maken.
Haar antwoord was het doosje, dat ze gezien had bij de Scrap Sunday en misschien nog een kaartje.
Hartstikke leuk, want nu gaan we zo'n doosje met kaartjes maken!

Lijkt het je ook leuk om te komen? Geef je dan op via carooskaartjes@hotmail.nl.

WORKSHOP DOOSJE MET FLEURIGE KAARTJES

WOENSDAGAVOND 18 JULI 2018

VAN 20.00 - 22.30 UUR
BIJ CARO THUIS IN WATERINGEN

KOSTEN €12,50 


Wil jij liever een andere datum komen? Laat het mij dan graag even weten. 
Bij genoeg animo kan ik nog een datum prikken.

Wil je deze workshop graag bij jou thuis doen samen met een aantal vriendinnen?
Ook hiervoor kun je een afspraak maken via bovenstaand e-mailadres.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne woensdag toe.

Tot Stempels!



Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: