"/""" Caro's Kaartjes: Christmas in July - Season of Joy

Pagina's

26 juli 2018

Christmas in July - Season of Joy



Hallo allemaal,

Weer een nieuwe dag voor wat Christmas in July inspiratie.
Vandaag vieren we de Season of Joy. 

Eigenlijk is mijn Season of Joy toch meer de lente als ik heel eerlijk ben.
Welk seizoen het ook is, je zult toch zelf de slingers op moeten hangen in het leven, dus genieten wij hier van het mooie weer en van de vakantie. 

Herinner je je de kaart van afgelopen maandag nog? 
Vandaag heb ik hetzelfde modelletje gebruikt, alleen heb ik deze keer de basis van kaartkarton gemaakt.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Natuurlijk heb ik ook weer het Under the mistletoe design papier gebruikt en wat glimmer paper. Daarnaast heb ik één van mijn favoriete nieuwe embossingfolders toegevoegd. Ik vind 'm zo gaaf!

De voorkant heb ik verder versierd met de Christmas Pines stempelset en de bijpassende Pretty Pines stansen, die je ook al eerder voorbij hebt zien komen.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Ook bij deze kaart heb ik er aan de binnenkant met het Envelope Punch Board weer een leuk mapje van gemaakt, zodat je hier geld of een cadeaubon in kunt doen.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Natuurlijk is de binnenkant ook leuk versierd en zit er ook een kaart in het mapje waar je nog wat tekst op kunt schrijven. Deze kaart is mijn persoonlijke favoriet uit de hele serie die ik heb gemaakt, maar dat komt puur en alleen omdat ik een beetje verliefd ben op de embossingfolder.

Mocht je geïnspireerd zijn geraakt en aan je kerstkaarten willen beginnen, dan zijn alle gebruikte materialen via Caro's Kaartjes verkrijgbaar. Op 27 juli a.s. doe ik de laatste bestelling voordat ik op vakantie ga. Wil je mee bestellen? Geef jouw bestelling dan voor vanavond (26 juli 2018) 19.00 uur door via carooskaartjes@hotmail.nl

Morgen komt er weer een leuk kerstproject voorbij op mijn blog. Kom je dan weer gezellig langs?

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:

Klik op de afbeelding voor meer product informatie of om meteen te kunnen shoppen!




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 

Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Het gebruikte Under the Mistletoe Design Papier is ook verkrijgbaar in de lopende Stampin' Up!® actie. Let op: deze actie is alleen geldig in de maand juli!
Hieronder lees je er alles over:


Stampin' Up!® Designer Series Paper Actie

loopt van 1-31 juli 2018
4 halen = 3 betalen 

(Let op: geldt alleen voor het papier wat in de actie wordt aangeboden)

De volgende designer series paper series zijn verkrijgbaar binnen deze actie:

Koop je er 3, dan krijg je er eentje gratis bij naar eigen keuze
Oftewel 4 halen = 3 betalen!

Je kunt een combinatie maken van diverse pakketten, maar je mag ook 4 keer hetzelfde uitkiezen, de keuze is geheel aan jou, maar wel binnen de design papier series die mee doen aan deze actie. 
(Let op: het designpapier wat ik in bovenstaande creatie heb gebruikt zit niet in deze actie)

Ook een leuke optie is om samen te delen met je vriendin!



Super aanbieding - 10 GRATIS Stampin' Up!® inktpads!

alleen geldig in juli 2018 - alleen verkrijgbaar per kleurenfamilie


Alleen in juli ontvang je 10 GRATIS Stampin' Up!® inktpads van jouw favoriete kleurenfamilie t.w.v. €81 wanneer je het starterspakket aanschaft. 

Je betaalt voor het starterspakket €129, je mag voor €175 aan Stampin' Up!® producten uitzoeken (= €46 aan GRATIS Stampin' Up!® producten) + alleen in de maand juli dus 10 gratis inktpads!
WOW, wat een mooie deal voor iedereen die wil gaan starten met Stampin' Up!® of voor iemand die alle kleurtjes inktpad wil sparen!

Heb je interesse in deze aanbieding of wil je er meer informatie over? Stuur me dan gerust een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: