"/""" Caro's Kaartjes: Christmas in July - Merry Christmas

Pagina's

27 juli 2018

Christmas in July - Merry Christmas


Hallo allemaal,

We zijn een aardig eindje op weg in deze Christmas in July serie, want dit is alweer het op één na laatste project.

Ook voor dit project ben ik weer met het Envelope Punch Board en het Under the mistletoe design papier aan de slag gegaan. Hoewel ik zelf niet zo van groen hou, vond ik dit papier in combinatie met het wit en een klein beetje zilver wel iets sjieks hebben.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Omdat ik even iets anders wilde dan weer de Christmas Pines heb ik nog een andere kerststempel gevonden, die perfect bij de Everyday Label Punch past, die ik al de hele week heb gebruikt bij al mijn projecten. Deze stempel komt uit stempelset Labels to Love.

Voor dit project wilde ik ook weer zoveel mogelijk uit 1 vel design papier proberen te halen. Daarom heb ik ervoor gekozen om met de Narrow Note cards te werken en er een leuk doosje omheen te maken. Met de kleine strookjes papier, die overbleven, heb ik de envelopjes nog versierd. Zo heb je meteen een leuk setje.

In het doosje passen 6 kaartjes met bijpassende envelopjes en je kunt er nog 4 extra maken om zo te versturen uit 1 vel design papier.

Dit leuk doosje met kleine kaartjes kun je in oktober komen maken tijdens de workshop, die ik dan geef.


WORKSHOP

KERSTDOOSJE MET NARROW NOTE CARDS

19 OKTOBER 2018
VAN 20.00 - 22.00/22.30 UUR

Bij Caro thuis in Wateringen
(bij veel animo kan er worden uitgeweken naar een locatie in de buurt)

Kosten bedragen €20

Hiervoor krijg je een mooie materiaalpakket met o.a.:
een werkbeschrijving
1/2 pakket design papier
1/2 pakket narrow note cards
whisper white karton om op te stempelen
een stuk silver foil paper

Daarnaast mag je gebruik maken van mijn stempels, inkten en ponsen
en zal er thee/koffie en wat lekkers en een kleine verrassing voor je klaar staan.

Wanneer je tijdens de workshop een bestelling plaatst van minimaal €25
krijg je de helft korting op de workshop en betaal je slechts €10

Bestel je voor minimaal €50, dan krijg je deze workshop helemaal gratis!

Wil je erbij zijn?
Meldt je dan nu aan via carooskaartjes@hotmail.nl


Noteer deze datum vast in je agenda en kom gezellig samen met je moeder, je tante, je zus of je vriendin jouw eigen kerstkaartjes maken!

Knutselervaring is handig, maar niet persé nodig. 

Kom jouw creatieve kant ontdekken tijdens een gezellig avondje uit en ga straks trots naar huis met jouw eigen gemaakte kaartjes! 

Deze workshop kan ook op locatie worden gegeven. Lijkt het jou leuk om samen met je vriendinnen een leuke avond of middag creatief bezig te zijn? Boek dan nu jouw privé stempelfeestje!
Jij regelt de locatie en de mensen, koffie/thee en wat lekkers en ik regel de rest.
Een afspraak maken kan via carooskaartjes@hotmail.nl


Morgen is het alweer tijd voor de voorlopig laatste kerstcreatie.
Kom je dan nog even gezellig langs op mijn blog?

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:

Klik op de afbeelding voor meer product informatie of om meteen te kunnen shoppen!






Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 

Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}



Designer Series Paper Actie

loopt van 1-31 juli 2018
4 halen = 3 betalen 

(Let op: geldt alleen voor het papier wat in de actie wordt aangeboden)

Het hierboven gebruikte Under the Mistletoe Design Papier is ook verkrijgbaar in de lopende Stampin' Up!® actie. Let op: deze actie is alleen geldig in de maand juli!
Hieronder lees je er alles over:

De volgende designer series paper series zijn verkrijgbaar binnen deze actie:

Koop je er 3, dan krijg je er eentje gratis bij naar eigen keuze
Oftewel 4 halen = 3 betalen!

Je kunt een combinatie maken van diverse pakketten, maar je mag ook 4 keer hetzelfde uitkiezen, de keuze is geheel aan jou, maar wel binnen de design papier series die mee doen aan deze actie. 
(Let op: het designpapier wat ik in bovenstaande creatie heb gebruikt zit niet in deze actie)

Ook een leuke optie is om samen te delen met je vriendin!




SUPER aanbieding - 10 GRATIS Stampin' Up!® inktpads!

alleen in juli!



Alleen in juli ontvang je 10 GRATIS Stampin' Up!® inktpads van jouw favoriete kleurenfamilie t.w.v. €81 wanneer je het starterspakket aanschaft. 

Je betaalt voor het starterspakket €129, je mag voor €175 aan Stampin' Up!® producten uitzoeken (= €46 aan GRATIS Stampin' Up!® producten) + alleen in de maand juli dus 10 gratis inktpads!
WOW, wat een mooie deal voor iedereen die wil gaan starten met Stampin' Up!® of voor iemand die alle kleurtjes inktpad wil sparen!

Heb je interesse in deze aanbieding of wil je er meer informatie over? Stuur me dan gerust een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl

Klik {hier} om nog een leuk Christmas in July project te bekijken!

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: