"/""" Caro's Kaartjes: Christmas in July - Merry Christmas deel 2

Pagina's

28 juli 2018

Christmas in July - Merry Christmas deel 2



Hallo allemaal,

Vandaag alweer het laatste project in de serie Chrismas in July.

Ook voor dit project ben ik weer aan de slag geweest met het prachtige design Papier Under the Mistletoe. Hiermee heb ik weer een leuk doosje met eenvoudige kaartjes gemaakt.

Het papier is van zichzelf al zo mooi, dat het niet al teveel poespas nodig heeft.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

In het doosje zitten 4 kaartjes en ik heb nog 2 extra kaartjes gemaakt om zo te versturen. Met de overgebleven strookjes heb ik de enveloppen van de kaarten in het doosje nog versierd.

Helaas pasten de enveloppen niet in het doosje, hiervoor moet ik de maten toch eens aanpassen.
Dit heb ik opgelost, door de enveloppen tussen het lint achter het doosje te stoppen, zodat het toch een leuk setje is.

Met de grotere overgebleven delen design papier heb ik nog 2 kaarten gemaakt met een vergelijkbaar design, maar net even anders.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Door een kleine twist toe te passen, zoals je kaart te draaien en de tekst net even anders op te plakken kun je weer net even andere kaart creëren. Leuk voor de variatie.

Ik hoop dat jullie hebben genoten van deze serie kerstprojecten en dat ik je heb weten te inspireren om zelf ook vast aan de slag te gaan.

De Stampin' Up!® materialen die ik voor mijn projecten heb gebruikt zijn uiteraard allemaal via mij verkrijgbaar. In de rechter zijbalk zie je een knop bestellen. Hier kun je meer informatie vinden over de bestelprocedure indien je interesse hebt. Je kunt me natuurlijk ook altijd even een mailtje sturen via carooskaartjes@hotmail.nl

Morgen sla ik een beurtje over met bloggen, dus even geen Scrap Sunday post.

Maandag ben ik er weer met een hele leuke nieuwe blogpost. 
Dan zie je de kaart die ik heb gemaakt voor de Clean & Simple uitdaging, die we met het team hebben gedaan. En het leuke is, dat je dan ook een aantal linkjes op mijn blog kunt vinden naar teamgenootjes, die ook hun kaart laten zien. Lekker veel Clean & Simple inspiratie dus. 

Ik wens je nog een heel fijn weekend!

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® producten:

Klik op de afbeelding voor meer product informatie of om meteen te shoppen!






Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 

Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}



Stampin' Up!® Designer Series Paper Actie

loopt van 1-31 juli 2018
4 halen = 3 betalen 

(Let op: geldt alleen voor het papier wat in de actie wordt aangeboden)

Het hierboven gebruikte Under the Mistletoe Design Papier is ook verkrijgbaar in de lopende Stampin' Up!® actie. Let op: deze actie is alleen geldig in de maand juli!
Hieronder lees je er alles over:

De volgende designer series paper series zijn verkrijgbaar binnen deze actie:

Koop je er 3, dan krijg je er eentje gratis bij naar eigen keuze
Oftewel 4 halen = 3 betalen!

Je kunt een combinatie maken van diverse pakketten, maar je mag ook 4 keer hetzelfde uitkiezen, de keuze is geheel aan jou, maar wel binnen de design papier series die mee doen aan deze actie. 
(Let op: het designpapier wat ik in bovenstaande creatie heb gebruikt zit niet in deze actie)

Ook een leuke optie is om samen te delen met je vriendin!




SUPER aanbieding - 10 GRATIS Stampin' Up!® inktpads!

alleen in juli!



Alleen in juli ontvang je 10 GRATIS Stampin' Up!® inktpads van jouw favoriete kleurenfamilie t.w.v. €81 wanneer je het starterspakket aanschaft. 

Je betaalt voor het starterspakket €129, je mag voor €175 aan Stampin' Up!® producten uitzoeken (= €46 aan GRATIS Stampin' Up!® producten) + alleen in de maand juli dus 10 gratis inktpads!
WOW, wat een mooie deal voor iedereen die wil gaan starten met Stampin' Up!® of voor iemand die alle kleurtjes inktpad wil sparen!

Heb je interesse in deze aanbieding of wil je er meer informatie over? Stuur me dan gerust een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: