"/""" Caro's Kaartjes: Christmas in July - Christmas Pines under the mistletoe deel 2

Pagina's

24 juli 2018

Christmas in July - Christmas Pines under the mistletoe deel 2


Hallo allemaal,

Zijn jullie klaar voor het 2e kerstproject van deze Kerst in Juli week?
Ook hiervoor heb ik weer het Envelope Punch Board gebruikt. Hiermee maak je je kaart net even iets specialer.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com


carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Naast het Envelope Punch Board heb ik ook weer het Under The Mistletoe kerstpapier gebruikt. Dit mooie kerstpapier is deze maand ook te kiezen in de Stampin' Up!® papier actie (zie onderaan deze blogpost).

Met dit papier heb ik deze keer een soort envelopkaart verrassing gemaakt. Met behulp van het Envelope Punch Board heb je dit zo voor elkaar. En het leuke is, dat je deze kaart in maat kan aanpassen naar jouw wensen, door gewoon een groter of kleiner vierkant papier te gebruiken.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Aan de binnenkant heb ik nog een tekst gestempeld en je zou er nog een lekker kersttheetje in kunnen doen, maar dat had ik op dit moment niet echt bij de hand. Dat is op zich niet gek toch?...het is juli! 

Dit envelopje heb ik dichtgebonden met een lintje en de voorkant weer versierd met een klein beetje glimmer papier (zilver of goud, kan allebei, het is maar net waar je eigen voorkeur naar uit gaat) en een leuke tekst uit de Christmas Pines stempelset, die ik gisteren ook gebruikt heb.

Ik hoop dat je dit ook weer een leuk projectje vindt en dat ik je alvast wat heb kunnen inspireren voor jouw kerstkaarten.

Uiteraard zijn alle materialen verkrijgbaar via Caro's Kaartjes! Wil je ook vast aan je kerstkaarten gaan beginnen en een bestelling plaatsen, dan kan dat. Stuur jouw bestelwensen gerust door naar carooskaartjes@hotmail.nl, dan help ik je graag.

Morgen is er weer een nieuw kerstproject op mijn blog te vinden. 
Kom je dan weer een kijkje nemen?

Ik wens je nog een hele fijne dinsdag toe.

Tot Stempels!


Gebruikte Stampin' Up!® producten:

Klik op het plaatje voor meer product informatie of om meteen te kunnen shoppen.





Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 

Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}



Designer Series Paper Actie

loopt van 1-31 juli 2018
4 halen = 3 betalen 

(Let op: geldt alleen voor het papier wat in de actie wordt aangeboden)

Het hierboven gebruikte Under the Mistletoe Design Papier is ook verkrijgbaar in de lopende Stampin' Up!® actie. Let op: deze actie is alleen geldig in de maand juli!
Hieronder lees je er alles over:

De volgende designer series paper series zijn verkrijgbaar binnen deze actie:

Koop je er 3, dan krijg je er eentje gratis bij naar eigen keuze
Oftewel 4 halen = 3 betalen!

Je kunt een combinatie maken van diverse pakketten, maar je mag ook 4 keer hetzelfde uitkiezen, de keuze is geheel aan jou, maar wel binnen de design papier series die mee doen aan deze actie. 
(Let op: het designpapier wat ik in bovenstaande creatie heb gebruikt zit niet in deze actie)

Ook een leuke optie is om samen te delen met je vriendin!




SUPER aanbieding - 10 GRATIS Stampin' Up!® inktpads!

alleen in juli!



Alleen in juli ontvang je 10 GRATIS Stampin' Up!® inktpads van jouw favoriete kleurenfamilie t.w.v. €81 wanneer je het starterspakket aanschaft. 

Je betaalt voor het starterspakket €129, je mag voor €175 aan Stampin' Up!® producten uitzoeken (= €46 aan GRATIS Stampin' Up!® producten) + alleen in de maand juli dus 10 gratis inktpads!
WOW, wat een mooie deal voor iedereen die wil gaan starten met Stampin' Up!® of voor iemand die alle kleurtjes inktpad wil sparen!

Heb je interesse in deze aanbieding of wil je er meer informatie over? Stuur me dan gerust een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: