"/""" Caro's Kaartjes: Pocket full of sunshine traktatie

Pagina's

22 juni 2018

Pocket full of sunshine traktatie

carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

Het leek me leuk om het weekend eens feestelijk in te luiden.
Vorige week liet ik op mijn Facebook pagina al zien, dat ik druk bezig was met het maken van leuke traktaties. Alle feestjes zijn geweest, dus nu kan ik laten zien hoe ze zijn geworden.




Deze traktaties heb ik gemaakt met de Pocket full of Sunshine stempelset van Stampin' Up!® en de bijpassende stansenset Pocket framelits dies. Deze zijn gemaakt naar een idee van KreativblogbyClaudi, welke ik op Pinterest was tegengekomen. 

Ik vond ze zo leuk, dat ik besloot de stempels en stansen te kopen, zodat ik deze leuke cadeauverpakkingen ook zelf kan maken voor de vriendjes van onze zoon. Zo geeft geld of een cadeaubon leuker weg dan de standaardverpakking of een saaie envelop. Bovendien heb ik er dan zelf ook nog lol aan met het maken.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Eerst heb ik alle kontzakken op blauw karton gestempeld met witte kraft inkt van Stampin' Up!®, zodat deze even konden drogen voordat ik ze uit ging stansen met de bijpassende stansen. Dit geldt ook voor het ieniemini labeltje wat aan de kontzak vastzit.

Daarna heb ik de helft Happy Birthday's uitgestanst uit witpapier met alvast adhesive sheet erop, zodat ze meteen een plaklaagje hadden. Daarna de andere helft zonder plaklaagje gestanst. Nu kon ik een sandwich maken met een sateprikker ertussen.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

De doosjes heb ik gemaakt uit blauw karton. Ik had nog wat Dapper Denim karton liggen, wat nu helaas een retired kleur is bij Stampin' Up!®, maar je kunt natuurlijk ook heel goed een andere mooie blauwe kleur gebruiken.

Ik heb even een snelle bouwtekening (zie foto) gemaakt voor het doosje en deze op de foto gezet. Mocht je een dergelijke traktatie zelf willen maken, dan heb je meteen de maten bij de hand. Dat is wel zo handig.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

De kontzakken heb ik voorop de doosjes geplakt. Hiervoor heb je wel echt sterk tape nodig of toch voorzichtig tombow gebruiken en goed laten drogen. Er staat best wat spanning op, dus gebruik een goede sterke lijmvariant.

In de zakken heb ik nog een leuke tekst en wat nepgeld gedaan en natuurlijk ook echt briefjes geld voor de jarigen.

In het doosje zit nog een zakje met snoepjes. Hierin heb ik de sateprikker gestoken, zodat deze blijft staan. Het doosje is verder opgevuld met wat papieren frutsels en afgestyled met lollies.

Is dit geen feestje?!

Zelfs mijn grote neef vond het leuk om zo'n cadeautje te ontvangen, ondanks dat ik dacht dat hij er misschien toch een beetje te oude voor was geworden. Ik had de snoepjes in dit geval vervangen door mini lollies, want een lolly kan altijd.

Mocht je dit weekend gaan feesten wens ik je veel plezier.
Wij hebben deze week weer even een rustiger weekend voor de boeg, om vervolgens volgende week weer verder te feesten.

Fijn weekend allemaal en tot stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}

2 opmerkingen:

Monique1971 zei

Ha Caro, ik vind hem super leuk geworden!! Wat heb je toch altijd leuke ideetjes.
Groetjes Monique

Caro's Kaartjes zei

Dank je wel Monique voor je compliment.
Leuk om te horen dat je mijn creatieve uitspattingen kunt waarderen. :)

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: