"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke Maandag - Lieve groetjes

Pagina's

18 juni 2018

Makkelijke Maandag - Lieve groetjes


Hallo allemaal,

Het is weer Makkelijke maandag.

Voor de kaart van vandaag heb ik zelf een achtergrond gemaakt met een stempel uit de stempelset Bloemen zeggen meer. Door deze streepstempel om en om in 2 verschillende kleuren te stempelen heb je snel een leuk achtergrondje voor je kaart.



Daarnaast heb ik de Stitched All Around Bundle gebruikt. Bij deze bundle zitten namelijk naast de leuke stempels ook ernstig leuke stansen!

carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.nl

Hier nog even een close up van het leuke stansje. Schattig toch met dat opengewerkte randje met stikrandje erlangs?

Voor dit kaartje heb ik gekozen voor zachte kleurtjes en een lief Nederlands tekstje, afgewerkt met een beetje bling in de vorm van een paar sequins.

Voor jullie allemaal de lieve groetjes vandaag en een hele fijne maandag gewenst!

Voor meer leuke Makkelijke Maandag ideetjes kun je terecht op de blogs van mijn Makkelijke Maandag vriendinnen. Ze zouden het erg leuk vinden als je even bij ze langs zou komen:

Tot Stempels!


Gebruikte Stampin' Up!® materialen:





Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: