"/""" Caro's Kaartjes: Share what you love creatieve cadeautjes

Pagina's

6 mei 2018

Share what you love creatieve cadeautjes


Een beetje later, dan je van me gewend bent is hier dan toch nog mijn bijdrage voor de Scrap Sunday.
We zijn net terug van een weekje vakantie en ik zit nog helemaal in het vakantietempo. En ook het weer van vandaag draagt daar heerlijk aan bij, dus ik blijf nog even in dit tempo hangen. ☺ 


Hier zijn wat snapshots van onze vakantie in Barcelona. We hebben ons prima vermaakt en hadden nog wel een week langer willen blijven. 

Normaal gesproken probeer ik mijn blogposts vooraf te programmeren. Helaas was ik niet meer toe gekomen aan deze blogpost voor mijn vakantie. Maar ik wil jullie toch graag laten zien, dan je meer kunt dan alleen op papier stempelen, dus ik heb vanochtend deze post op het gemakje zitten schrijven.

carooskaartjes.blogspot.com

Net voordat ik op vakantie ging had ik een aantal verschillende bedank cadeautjes gemaakt. Wat ik je vandaag laat zien is één van die cadeautjes. 

In plaats van op papier stempelen, kun je ook heel leuk stempelen op stof. Ik had nog wat Muslin zakjes liggen, welke voorheen bij Stampin' Up! verkrijgbaar waren. Deze heb ik bestempeld met de nieuwe stempelset Love what you do. Deze stempelset is samen met bijpassende producten momenteel in bundelvorm verkrijgbaar alvast als voorpremière op de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus, welke per 1 juni a.s. uitkomt. 

Er zijn 3 verschillende bundels en in elke bundel zitten extra producten toegevoegd, welke je er gratis bij ontvangt. 

Onderaan deze blogpost kun je zien welke verschillende bundels er zijn en wat je er gratis bij krijgt.

Alle producten zijn straks ook los in de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus verkrijgbaar, op de Statement op de Heart stempel (in de Gotta have it all - ik wil alles bundel) na. Deze is exclusief verkrijgbaar in de bundel.

carooskaartjes.blogspot.com

Zoals gezegd, ben ik dus lekker bezig geweest om de Muslin zakjes leuk aan te kleden met de Love what you do stempelset. Doordat er in deze set ook bijpassende teksten zitten wordt het meteen een mooi geheel. Ik heb voor rustige kleurtjes en eenvoud gekozen met een beetje bling in de vorm van mini sequins lint. Dat geeft net even die extra touch.
carooskaartjes.blogspot.com

In de zakjes heb ik een foamroller verpakt. Deze noemen ze bij Stampin' Up! Sponge brayers.


www.carooskaartjes.blogspot.com

Hiermee kun je mooi kleur aanbrengen op je papier en je kunt ze gebruiken voor diverse technieken.
Je kunt ze ook uitspoelen en daarna een nieuwe kleur gebruiken.
Deze sponge brayers worden in een set van 2 rollers met 2 extra foam opzetstukken geleverd.
Dit kost tezamen €9,50


www.carooskaartjes.blogspot.com

Aangezien ik dit zelf een fijn product vind, heb ik er een aantal verpakt en er deze leuke bedank cadeautjes van gemaakt.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag toe.
Geniet van het mooie weer!

Mocht je even willen afkoelen van de hitte, neem dan even gezellig een kijkje bij mijn leuke Scrap Sunday collegaatjes:




  • Danielle Bennenk
  • Do Bergen
  • Sandra Korten
  • Monique De Kok – De Brabander
  • Leoni Geertsema
  • Veronique Muller





  • Hier is het overzichtje van alle bundels, die exclusief in mei als 
    voorpremière op de Stampin' Up!® jaarcatalogus verkrijgbaar zijn:


    Share What You Love - Beginners bundel


    De Just Getting Started bundel is perfect voor mensen die net beginnen met stempelen, omdat deze bundel zowel de mooie stempelset "Love what you do", als 2 kleurtjes inktpads, papier en een blok om mee te stempelen bevat. 

    Als gratis product krijg je de Very Vanilla Note Cards & Envelopes, waarmee je al meteen een basiskaart in huis hebt. 

    Eigenlijk alles wat je in basis nodig hebt voor een goede start is aanwezig bij deze bundel.


    Share What You Love - Een beetje meer bundel



    Kies je voor deze bundle, dan kun je je creaties meteen mooi aankleden met mooie accessoires en kleur toevoegen met het bijpassende kaartkarton. 

    In tegenstelling tot de bundel hierboven ontvang je één kleur inktpad, maar met de embellishements en het cardstock kun je kleurtjes genoeg toevoegen. 

    De notecards zijn in deze bundelvervangen door 40 very vanilla enveloppen, welke je gratis krijgt. Hiermee kun je meteen de door jouw gemaakte creatie opsturen. 

    De Share what you love embellishement kit krijg je er ook gratis bij. Alleen het doosje al een hoog hebben hebben gehalte heeft. 

    Al met al een leuke kit met extra mogelijkheden.


    Share What You Love - Ik wil alles bundel


    Met deze 'Ik wil alles' bundel kun je creatief helemaal los gaan. In deze bundle ontvang je ook het prachtige stevige design papier met mooie parelmoer effecten. 

    Alle producten in deze bundle coördineren uiteraard weer helemaal met elkaar, zoals je van Stampin' Up!® gewend bent.

    Bij deze bundel krijg je naast de vanillekleurige enveloppen en de embellishmentkit ook de Statement of the Heart stempel gratis. Deze stempel is straks niet los verkrijgbaar in de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus.


    Ook kun je nu al de hele collectie In Color 2018 -2020 inktpads aanschaffen met 10% korting.

    De inktpads zijn vernieuwd en verbeterd. 
    Zo zijn ze beter stapelbaar, makkelijker te openen,  en is er aan de inkt een ontschuimer toegevoegd. Ook is er een extra kleurlabel toegevoegd, wat je aan de binnenkant kunt plakken, zodat je precies kunt zien met welke kleur je bezig bent. 

    Deze kleurtjes worden meteen in de vernieuwde, verbeterde versie geleverd. 

    Heb je interesse in één of meer Stampin' Up!® producten, stuur dan jouw bestelling door naar carooskaartjes@hotmail.nl, dan maak ik het graag voor je in orde.




    Heb je interesse in één of meer Stampin' Up!® producten, stuur dan jouw bestelling door naar carooskaartjes@hotmail.nl, dan maak ik het graag voor je in orde.

    Let op: 25 mei a.s. is de allerlaatste bestelling die ik doe uit de huidige Stampin' Up! jaarcatalogus en de Stampin' Up! lente/zomer catalogus 2018. Daarna kun je de producten die niet mee doorgaan niet meer bestellen. 

    Ook zijn de huidige producten die in bundelvorm verkrijgbaar zijn, dan niet meer als bundels te verkrijgen, indien ze mee door gaan! 

    Wanneer je nog bundels op je verlanglijstje hebt staan is het dus verstandiger om deze in mei nog te bestellen, want dan heb je nog een korting te pakken in de bundel.


    De bovenstaande producten/bundels zijn ook uit te kiezen in het Stampin' Up! starterspakket!

    Voor dit pakket betaal je €129 en mag voor €175 aan Stampin' Up!® producten naar eigen keuze uitzoeken. De verzendkosten zijn gratis wanneer je het starterspakket bestelt. Let op: je kunt niet over de €175 heen bij de bestelling van het starterspakket.

    Daarna kun je jouw favoriete Stampin' Up!® producten met 20% korting (20% korting wordt gegeven op de prijs - de btw, de bruto prijs dus). kopen, zolang je je Stampin' Up! kwartaalbedrag haalt. Haal je dit niet? Geen probleem! Dan kun je alleen niet meer met korting bij Stampin' Up! kopen, maar nog wel steeds bij mij bestellen.

    Wil je meer informatie over het starterspakket, dan kun je me mailen via carooskaartjes@hotmail.nl

    Wil je het starterspakket meteen bestellen? 
    Klik dan op de afbeelding hierboven met de mevrouw die heel blij haar Stampin' Up! bestelling uitpakt.


















    Geen opmerkingen:

    Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: