"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke Maandag - Waterfront

Pagina's

29 januari 2018

Makkelijke Maandag - Waterfront



www.carooskaartjes.blogspot.com

Om de maandag een beetje aangenamer te maken, waan ik mij vandaag in tropische sferen.
Ik ben gek op het strand en toen ik de stempelset Waterfront zag, vond ik meteen de strandhuisjes zo schattig. Met deze set stempel je in no time een heerlijk strandtafereeltje en krijg je meteen zin in vakantie.

Ook de teksten van deze set vind ik erg mooi. Hoe lekker is het om je samen met je vriendinnen op zo'n heerlijk tropisch eilandje te wanen? Wie gaat er mee? Ik ga alvast mijn koffer pakken...

Een paar weken geleden ben ik begonnen met de Makkelijke Maandag en een aantal van mijn teamgenootjes doen ook graag mee. We streven er naar om iedere maandag een leuke eenvoudige kaart op onze blogs te zetten, maar dat zal niet altijd bij iedereen lukken. Maar er staat altijd wel iets anders leuks op deze blogs. Voor meer Makkelijke Maandag creaties kun je terecht bij:
Tot Stempels!



Voor bovenstaand kaartje heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:




2 opmerkingen:

Ms zei

I love your card and color combinations. Thanks for sharing your creativity

Miriam zei

Heerlijk kaartje! Die set is toch wel erg leuk...

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: