"/""" Caro's Kaartjes: Scrap Sunday kerstmannetje

Pagina's

17 december 2017

Scrap Sunday kerstmannetje


Hallo en welkom op mijn blog,

Vandaag doe ik weer met aan de Scrap Sunday.

Deze keer ben ik weer eens heerlijk aan het scrappen geweest. Ik had namelijk nog zo'n lief fotootje liggen van een klein kerstmannetje, dat vroeg om er een leuke layout van te maken. Is hij niet schattig?

Het is toch zonde om deze foto op de computer te laten staan of in een oude schoenendoos te laten zitten, terwijl je er ook iets leuks mee kunt doen.

Gio vindt het altijd heerlijk om door fotoboeken te bladeren, dus ik wil echt weer wat meer tijd gaan vrij maken om te gaan scrappen. Ik heb nog van ongeveer 17 jaar foto's liggen, dus dat moet goed komen.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Voor deze layout heb ik het leuke kerstpapier uit de Stampin' Up!® Be Merry designer series paper lijn. Doordat de foto vrij groot is heb ik de basislijnen van de layout vrij eenvoudig gehouden met hier en daar een leuke versiering.

De rozet versiering had ik gezien bij mijn Canadese college Kim Mc Gillis. Zij had dit op een kaart toegepast. Ik heb er zo mijn eigen draai aan gegeven en dacht dit kan ook mooi bij mijn layout. Weer eens wat anders en het staat ook wel feestelijk. Het is tenslotte the Season of Jolly.

Wij gaan zo naar een kerstmarkt om alvast wat kerstsfeer op te snuiven.
Ik wens jullie nog een fijne zondag.

Voor meer Scrap Sunday inspiratie wil ik je graag verwijzen naar de leuke blogs van mijn Scrap Sunday collega's:



  • Danielle Bennenk
  • Do Bergen
  • Sandra Korten
  • Nina Janssen
  • Monique De Kok – De Brabander
  • Ilse van Vliet
  • Diana Besemer – Van Der Vlies
  • Ine Van Den Eijnden
  • Leoni Geertsema
  • DaniĆ«lle Bras
  • Veronique Muller
  • Caroline van der Straaten | Dit ben ik


  • Tot Stempels!




    Voor deze layout heb ik de volgende Stampin' Up! producten gebruikt:

    Crumb Cake 12" X 12" Card Stock
    Crumb Cake 12" X 12" Card Stock
    [124274]

    Geen opmerkingen:

    Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: