"/""" Caro's Kaartjes: Een pakje speciaal voor jou...

Pagina's

8 september 2017

Een pakje speciaal voor jou...

www.carooskaartjes.blogspot.com


Afgelopen maand heb ik een aantal kleine verrassinkjes gemaakt voor diverse mensen.

Voor mijn verpakking werd ik geïnspireerd door mijn Duitse collega Isa. Op haar Instagram kwam ik een leuk doosje tegen in ongeveer dezelfde stijl. 

Ik vond het zwart met wit en een klein beetje kleur gewaagd, maar erg verfrissend. Ik durf nooit zoveel zwart te gebruiken, maar het was toch eigenlijk wel heel gaaf om daar eens mee te experimenteren.

De envelop heb ik bestempeld met de nieuwe Nederlandse teksten, die ideaal van pas kwamen voor mijn verrassing. Deze December Labels stempels kun je dus ook prima nog voor en na december gebruiken, want ze zijn wel erg leuk om je cadeautje mee op te leuken.

Dit weekend ben ik druk met een workshop en de voorbereidingen voor het Creative Weekend van 22 september a.s. Verder hoop ik ook nog een beetje te relaxen met mijn gezin, voordat ik maandag weer aan de bak mag op het werk. Ga jij ook iets leuks doen dit weekend?

Ik wens je in ieder geval een heel fijn weekend!



Gebruikte Stampin' Up! producten

Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Op 10 september a.s. ga ik weer bestellen.
Wil je mee bestellen?

Stuur dan jouw bestelwensen 
voor 9 september 19.00 uur 

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: