"/""" Caro's Kaartjes: A little wild - Een zoon of een dochter...

Pagina's

6 september 2017

A little wild - Een zoon of een dochter...


www.carooskaartjes.blogspot.com

Vandaag even geen In The Spotlight bericht, aangezien er druk wordt gewerkt aan de voorbereidingen voor het Creative Stampin' Weekend.

De laatste tijd was ik nogal bezig met herfst- en kerstkaartjes en ik wilde weer even iets anders maken, want ik ben nog niet helemaal toe aan de kerst geloof ik. Al komt het er weer sneller aan dan je denkt en dan is het weer last-minute kerstkaartenstress zoals normaal.

Maar goed, ik had een geboortekaartje nodig voor een collegaatje. Zo gaat de ene collega trouwen en bevalt de andere collega van een mooie zoon. Hoe mooi kan het leven zijn? Dat verdient een kaartje niet waar?!

Voor dit kaartje heb ik gekozen voor het lieve olifantje uit de stempelset A little Wild. Ik vind dat olifantje zo schattig! Deze stempelset met super lieve afbeeldingen heb ik al een poosje in huis, maar ik was er nog niet aan toe gekomen om er iets mee te maken. Dus dat kwam nu mooi van pas.

Het leuke is, dat je het olifantje kunt uitstansen met de bijpassende Little Loves framelits stansen.

Ik heb het olifantje ingekleurd met de Wink of Stella clear en Smoky Slate (licht grijze) inkt. Bij de oren heb ik wat Powder Pink (zacht roze) toegevoegd, waardoor ik hem nog liever eruit vond zien.

Wist jij al, dat je met de Wink of Stella ook kan kleuren als je een beetje inkt oppakt uit het deksel van je inktpad? Wanneer je een ander kleurtje wilt gebruiken even goed "uitkleuren" op een kladpapiertje, zodat de wink of stella geen kleur meer afgeeft en dan ben je klaar voor de volgende kleur.

Op de envelop heb ik de achterkant van de olifant gestempeld, zodat het echt een setje wordt met het kaartje. Ook deze heb ik met de Wink of Stella ingekleurd. Dat geeft zo'n leuke glitter en je kaartje wordt net iets feestelijker.

De tekst heb ik zelf gemaakt door deze met de letters uit de Labeler alphabet stempelset te gebruiken en te stempelen met zwarte inkt. Je kunt hiermee zelf leuke teksten maken.


www.carooskaartjes.blogspot.com

Aangezien ik toch lekker bezig was heb ik meteen een roze variant gemaakt voor een meisje.

De producten die ik voor deze kaarten heb gebruikt kun je onderaan deze post vinden.


Zijn ze niet schattig die olifantjes?


Ik wens je een fijne woensdag toe.

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up! producten

Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Op 10 september a.s. ga ik weer bestellen.
Wil je mee bestellen?

Stuur dan jouw bestelwensen 
voor 9 september 19.00 uur 

2 opmerkingen:

Sandra zei

Leuk!

D. Bennenk zei

Wat een schatje!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: