"/""" Caro's Kaartjes: Beloofd is beloofd...winnaars weggevertje!

Pagina's

29 september 2017

Beloofd is beloofd...winnaars weggevertje!


Hallo allemaal,

Ik ben weer terug van even weggeweest. Hebben jullie me al gemist?
Vast niet, want iedereen heeft het volgens mij druk in deze periode.

Voor mij is september altijd een periode van topdrukte, waarin ik veel extra moet werken bij mijn werkgever. Het extra werk wat wij dan doen is heel intensief en daardoor heb ik in de paar vrije uurtjes die ik had, niet kunnen doen wat ik graag had willen doen. Voorheen ging ik dan door totdat ik uiteindelijk ziek werd, maar tegenwoordig probeer ik wat verstandigere keuzes te maken. Ik ga graag nog wat langer mee. :)

Dit betekent wel, dat ik even van de SU radar was verdwenen helaas. Maar goed, we gaan nu gewoon wat schade inhalen.

Naast het extra werken ben ik ook druk geweest met het verzorgen van een leuk creatief weekend. Dit heb ik samen gedaan met mijn lieve en leuke collega's Sandra, Daniƫlle en Hilde van de Facebook groep Online Stampin' Party. Dit vergde uiteraard ook de nodige energie, maar dat was het weekend dubbel en dwars waard. Wat een feestje om de dames zo te zien genieten. Het was een geslaagd weekend en de dames gingen SUper enthousiast weer naar huis. Sommigen wilden zelfs nog wel een dagje blijven. Kun je nagaan! Morgen vertel ik je er graag meer over onze belevenissen van afgelopen weekend.

Tot mijn grote schrik kwam ik erachter, dat ik de winnaars van het weggevertje helemaal niet meer heb aangekondigd. Helemaal vergeten in de drukte. *SCHAAM!* Hopelijk vergeven jullie het me.

Om het goed te maken heb ik niet 3 maar 5 winnaars uitgekozen!
En de winnaars zijn....RAPAPAPAAAAA.........

  • ANNESEF
  • WILMA DE PUNDERT
  • SANNIE BURMESTER
  • GERDA V.D. HOEK
  • ANNETTE KOOLMEES
  • BIANCA


Jullie hebben een reactie achtergelaten op mijn blog, danwel facebookpagina. Van harte gefeliciteerd!
Geef je adres even door via carooskaartjes@hotmail.nl, zodat ik het weggevertje naar je toe kan sturen van de week.

Nu ik weer een beetje in het normale ritme van alle dag kom, ga ik dit weekend weer aan de slag met het maken van leuke nieuwe projecten, die ik binnenkort hoop te kunnen showen via mijn blog. Stay tuned...

Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe.

Tot Stempels!




4 opmerkingen:

kaneeltje zei

O wat leuk ! Een cadeautje... dank je wel !

Elly Kreutzer zei

Sjips dit gemist. Zoals altijd weer leuk. Caro.

Gerda zei

Hartstikke leuk! Dank je wel.

annesjef zei

Heel erg leuk Caroline. Bedankt

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: