"/""" Caro's Kaartjes: Stamp to Share Blog Hop - Coffee Break

Pagina's

9 augustus 2017

Stamp to Share Blog Hop - Coffee Break


Hallo, en welkom bij een nieuwe Stamp to Share Blog Hop. Deze keer heeft het Design Team allemaal voorbeelden gemaakt met de Coffee Break Suite uit de Stampin' Up!® jaarcatalogus 2017-2018. Je kunt deze Suite vinden op pagina 30/31. 

Een Suite is een reeks geheel op elkaar afgestemde producten. Stampin' Up!® heeft meerdere Suites in de catalogus staan. Allemaal bij elkaar passende producten op één pagina, zodat je in één oogopslag de mogelijkheden en combinaties met deze producten kunt zien. Dit alles om het jou nog makkelijker te maken en zodat je tot een nog mooier resultaat komt als je lekker creatief bezig gaat zijn.

Vandaag zetten wij, zoals gezegd, de Coffee Break Suite in het zonnetje.
Misschien begin je op mijn blog aan deze bloghop en misschien kom je van mijn SUper getalenteerde collega overzeese Paula Dobson. Hoe dan ook, wanneer je onderaan dit bericht straks op de volgende knop klikt, kun je verder naar het volgende blog en zo een rondje maken. Laat je inspireren met allemaal gave creaties met deze leuke Stampin' Up!® koffie producten.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Het is eigenlijk wel grappig, dat we juist met deze Suite aan de slag gingen, want ik lust helemaal geen koffie. Dus ik dacht ojee, wat nu?! Ik kan je vertellen, deze bundle producten heeft me zeer verbaasd hoe leuk ze eigenlijk wel niet zijn! Ook als je geen koffieleut bent, kun je er heerlijk mee freubelen. We kennen allemaal wel iemand die graag koffie drinkt niet waar?  Ik moest wel even nadenken hoor, wat ik nu precies ging maken. Dat zeg ik eerlijk! Maar inmiddels ben ik lekker op dreef en komt het ene idee na het andere.

Als eerste dacht ik meteen...STARBUCKS!  Inmiddels ben ik door Eveline van Heijst redelijk aangestoken met het Starbucks virus. Laat ik nu laatst ondekt hebben, dat er hier vlakbij ook een vestiging is! Ojee, dat gaat me kosten... 

Gisteren zijn wij daar even wezen buurten, want ik wilde een cadeaubon verpakken. Wat denk je...hadden ze geen cadeaubonnen in deze vestiging! Nee, daarvoor moest ik in de stad zijn. Toen maar even een lekker stuk gebak genomen en manlief een overheerlijke cappucino. Was zijn dag ook weer goed. Het was immers takkie weer.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Aangezien ik geen zin had om Den Haag in te gaan, ben ik even creatief geweest met een aantal Starbuck requisiten. Nu doe ik wel wat geld in dit vakje, zodat de ontvangster alsnog een lekker 'bakkie met gebakkie' kan halen. Ook weer opgelost!

Voor deze bloghop doe ik graag vooraf wat research en zoek ik leuke projecten om te maken. Het patroon voor deze koffiecadeaukaart houder vond ik op het youtube kanaal van Splitcoaststampers. Hier is het filmpje voor het geval jij dit ook eens wilt maken:


Voor project nummer 2 wilde ik iets anders, maar ik had geen zin om een kaart te maken. 

www.carooskaartjes.blogspot.com
RECEPT BASIS CAPPUCINO VERPAKKING: 
  • Een stuk kaartkarton van 9 x 30,5 cm 
  • Rillen in het midden op 6 inch ( 15,25 cm).
  • Zijkanten rillen (over de hele lengte) op 0,5 inch (1,25 cm)
  • Zijkanten aan elkaar plakken
  • Aan de bovenkant in het midden een halve cirkel ponsen (1.5 inch cirkel pons)
  • Ik heb aan de zijkant nog rillijnen gemaakt met het Simply Score Board (optioneel)
Toen stuitte ik bij collega Jerim Dickins op een eenvoudige pocket. Zij had dunne koffiesticks verpakt. Nu had ik wat bredere Cappucino zakjes gekocht van Nescafé (verkrijgbaar bij AH), daarom heb ik de maatvoering iets aangepast. Het is een super makkelijk te maken verpakking. Ook leuk om voor bijv. juffen en meesters traktaties te gebruiken. Hierboven onder de foto heb ik voor jullie het basis recept voor deze verpakking opgeschreven. 

www.carooskaartjes.blogspot.com

Beide verpakkingen heb ik "aangekleed" naar een voorbeeld uit de catalogus. Dat voorbeeld had mij namelijk deze set "verkocht". Iedere keer als ik die pagina bekeek werd ik meteen naar die cup met het hart getrokken (zie pag. 30 van de Stampin' Up!® jaarcatalogus). Al die kleine details, dat sprak mij erg aan. Ik had natuurlijk niet zo'n mooie cup, maar zo'n idee is ook prima te verwerken op andere creaties, zoals je hier ziet. Soms is het heerlijk om een leuk voorbeeld na te maken, maar er dan toch weer iets anders mee te doen. En eerlijk is eerlijk, in de catalogus staan genoeg hele leuke voorbeelden! Zo zonde om ze alleen maar in de catalogus te laten...

Het is weer een heel verhaal geworden. Was niet de bedoeling, maar misschien wel gezellig.

Nu is het tijd om verder te gaan naar mijn lieve collegavriendin Barbara uit Oostenrijk. Ik ben erg benieuwd wat zij heeft gemaakt. Ga je mee kijken? Klik op de Next Blog knop hieronder om door te schakelen. Heel veel Blog Hop plezier nog en graag tot de volgende keer.
P.S.  vrijdag komt er nog een leuk project met deze set op mijn blog! 


BARBARA BECKER - OOSTENRIJK

Aan deze bloghop doen mee:

Tot Stempels!


Gebruikte Stampin' Up! producten voor bovenstaande creaties:

Deze producten staan in de Stampin' Up!® jaarcatalogus 2017-2018  
en zijn in ieder geval verkrijgbaar t/m 31 mei 2018

Bestellen kan via: carooskaartjes@hotmail.nl

Crumb Cake 12" X 12" Card Stock
Crumb Cake 12" X 12" Card Stock
[124274]

8 opmerkingen:

Paula Dobson zei

For someone who doesn't like coffee, you certainly "wowed" me with your coffee inspired projects! I will be CASEing these when I get back to NZ!!

stampwithamyk zei

Awesome gifts projects Caro! The colors are perfect and your layering is fantastic! :)

Nadine (https://stempelmami.de/) zei

Deine Projekte sind wirklich wundervoll, Caroline :) ! Ich liebe Verpackungen und du hast die Ideen ganz klasse umgesetzt, vor allem die Farben gefallen mir sehr :) ! Lieben Dank für deine Ideen,
Nadine

Rochelle Blok zei

Fabulous projects Caroline! Super cute and super fun! Thanks for sharing! Rochelle xo

Donna Schnees zei

Love them! TFS!! I would love to follow your blog but I do not see a follow button:(

Studio@316 zei

Lovely projects x

Bianca zei

Leuke projecten! Vooral de cadeauverpakking voor de Nescafé vind ik echt SUper. Ga ik zeker een keer maken. Leuk ook hoe je deze hebt afgewerkt.

Sandi MacIver zei

How adorable Caro, Love the gift card holder, totally adorable, and then you blew me away with the sliding gift pouch, I'm like Paula, casing you for sure girlfriend.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: