"/""" Caro's Kaartjes: Eén kopje koffie!

Pagina's

9 augustus 2017

Eén kopje koffie!

www.carooskaartjes.blogspot.com

Een klein clean and simple kaartje, als opwarmertje voor de bloghop van vanavond. Het is namelijk weer tijd voor een Stamp to Share bloghop vanavond om 22.00 uur. Deze keer heeft het Design Team allemaal leuke voorbeelden gemaakt met de Coffee Break Suite gemaakt.

Ook met deze leuke stempeltjes kun je uit de voeten als je van watercoloring / aquarellen houdt. Ik vind het zo leuk, dat ik er bijna niet mee op kan houden. Maar vanavond heb ik wat anders leuks voor je in petto. Kom je dan ook gezellig even langs? Je kunt dan langs 8 leuke creaties bloggen. De meesten zullen zelfs 2 leuke voorbeelden laten zien. Als dat geen feestje is...

Ik hoop dat het vandaag wat beter weer is als gisteren! 
Fijne woensdag.

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up! producten voor bovenstaande creaties:

Deze producten staan in de Stampin' Up!® jaarcatalogus 2017-2018  
en zijn in ieder geval verkrijgbaar t/m 31 mei 2018

Bestellen kan via: carooskaartjes@hotmail.nl

2 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtige kaart Caroline!
Ik krijg spontaan trek in een kopje koffie!
Groetjes Diny

Bianca zei

Mooie kaart! En het achtergrondjes maken met watercoloring blijft inderdaad leuk. Ik kan er ook niet mee stoppen.
Mooie combi van kleuren ook.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: