"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! koopjes en verzamelbestelling

Pagina's

23 augustus 2017

Stampin' Up! koopjes en verzamelbestelling



A.s. weekend ga ik weer bestellen. 
Mocht je één of meer van jouw Stampin' Up! favorieten uit de Stampin' Up! jaarcatalogus mee willen bestellen, dan hoor ik dit natuurlijk graag.
Stuur in dat geval voor vrijdag 25 augustus a.s. jouw bestelwensen door aan carooskaartjes@hotmail.nl.
Ik regel het graag voor je!

De standaard verzendkosten van Stampin' Up! bedragen altijd €5,95. Hierbij maakt het niet uit hoeveel je bestelt.
Of je nu een pakje 3-d blokjes of een aantal mooie producten bestelt, het is altijd €5,95.
UPS komt dan jouw bestelling bij je thuis bezorgen.

Bestel je voor €60 of meer, dan betaal je geen verzendkosten bij mij. Deze neem ik voor mijn rekening als bedankje.

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling via Kiala te laten versturen. Dan betaal je €3,95 verzendkosten, maar dan duurt het ook langer voordat je je spulletjes hebt. In dit geval wordt de bestelling eerst bij mij bezorgd en ik stuur het dan via Kiala door naar jou. 

Dit geldt alleen voor bestellers in Nederland. Woon je in België, dan kan ik het evt. naar een Kiala punt bij de Nederlandse grens sturen.





Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: