"/""" Caro's Kaartjes: Teamavond in het teken van Stampin' Up!® Succulent Garden

Pagina's

11 maart 2017

Teamavond in het teken van Stampin' Up!® Succulent Garden

www.carooskaartjes@hotmail.nl

Gisteravond ben ik samen met een aantal teamgenootjes creatief bezig geweest en hebben we papieren vetplantjes gemaakt. De meest ideale plantjes die er maar zijn! Vooral als je, net als ik, niet zulke groene vingers hebt. En wist je al dat ze ook helemaal hip zijn, deze vetplantjes?

We hebben een home decoratie stuk gemaakt met de Succulent stansen van Stampin' Up!®. Hiermee kun je deze leuke plantjes heel makkelijk zelf maken! De plantjes die je hierboven op de foto ziet, zijn dus allemaal gemaakt van papier! Gaaf he?!

www.carooskaartjes.blogspot.com

We hebben ook nog een vellum mapje gemaakt met 2 notecards (standaardkaartjes van Stampin' Up!® in een iets kleiner formaat). Zo konden we ook de bijpassende stempelset uitproberen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik in eerste instantie dacht, wat moet ik hier nu mee? Maar oh oh, wat is hij leuk als je 'm gaat gebruiken! Ik heb onwijs veel plezier gehad bij de voorbereidingen van deze avond.

De plantjes stansen en stempels zijn nu verkrijgbaar bij Stampin' Up!® in een bundle, waardoor je 10% korting hebt op het totaalbedrag, wanneer je ze in de bundle koopt ten opzichte van wanneer je ze los zou kopen.

Mocht je enthousiast zijn geworden en een bestelling willen doen, dan kan dat altijd! Mail jouw bestelwensen uit de Stampin' Up!® catalogi gerust naar carooskaartjes@hotmail.nl, dan maak ik het graag voor je in orde. 

Op 17 maart a.s. doe ik ook weer een verzamelbestelling voor mensen die mee willen liften. Wil je hieraan mee doen? Zorg dan dat je voor 17 maart 2017 19.00 uur jouw bestelwensen hebt doorgemaild naar bovenstaand emailadres.

En vergeet niet dat het nog steeds SALE-A-BRATION is! Wat betekent, dat je bij iedere €60 iets GRATISmag uitzoeken uit de Sale-A-Bration folder of uit de nieuwe Sale-A-Bration bijlage

www.carooskaartjes.blogspot.com

Het eerste kaartje uit het vellum mapje is een gezelllig Hallo tafereeltje. Ik heb hiervoor de raamstans uit de Heart and Home thinlits (stansenset) gebruikt. Omdat mijn ramen nodig gewassen moeten worden, heb ik met de Timeless Textures stempelset een klein beetje "viezigheid" aangebracht op mijn venster. Ook de bloembak zit in de Heart and Home stansenset. Deze kun je leuk vullen met de Oh so succulent vetplantjes!

www.carooskaartjes.blogspot.com

Als 2e kaartje heb ik een verjaardagstafereeltje bedacht. De enveloppen hebben we ook wat gezelligheid gegeven en versierd in dezelfde stijl.


Het was sponsen tot je een ons weegt en flink doorpezen, maar ondertussen kon er gezellig gekletst worden. De dames gingen heel tevreden en trots naar huis met hun eigen gemaakte home decoratie. We hebben het weer ontzettend gezellig gehad met elkaar. 

Allemaal een fijn weekend gewenst!

Tot Stempels!


Photobucket

Voor deze 2 projecten heb ik de volgende 
Stampin' Up!® producten gebruikt:

Mocht je Stampin' Up!® producten willen bestellen,
dan kan dat via Caro's Kaartjes

Klik op onderstaand plaatje en shop online of
stuur jouw bestelwensen via de mail naar carooskaartjes@hotmail.nl
en dan maak ik het graag voor je in orde

- Het is nog steeds SALE-A-BRATION! -
Wat betekent, dat je bij iedere €60 iets GRATIS
mag uitzoeken uit de Sale-A-Bration folder
of uit de nieuwe Sale-A-Bration bijlage

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: