"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® weather together - 2e beterschapskaartje

Pagina's

10 maart 2017

Stampin' Up!® weather together - 2e beterschapskaartje

www.carooskaartjes.blogspot.com
Kaartrecept:
Basiskaart: Sahara Sand (zandkeur) cardstock 4 x 5.1/2 inch
Mat:So Saffron (zachtgeel) 3.1/2 x 5 inch
Very Vanilla (vanille) papier 3.1/4 x 4.3/4 inch
Weather toghether papaplu in So Saffron
Gestempelde bloemetjes uit Weather together stempelset
in Peek a Boo peach (licht oranje) en Calypso Coral (koraal kleurige) inkt
tekst stempel uit Weather together in Early Espresso
accessoires uit Cupcakes and Carousels embellishment kit

Tsjonge, en dan opeens is het alweer vrijdag! Wat vliegt de week weer snel voorbij.

Afgelopen woensdag liet ik je al een kaartje zien met deze super leuke Weather together stempelset. Dat kaartje kun je {hier} bekijken. Vandaag laat ik je graa een iets andere variant zien in ongeveer dezelfde kleurstellling. Toch is hij heel anders geworden. Ik vind het altijd leuk om te zien, dat je met hele kleine wijzigingen toch een hele andere kaart kunt krijgen. Jij niet?

Vandaag even een kort berichtje, want ik moet voor vanavond nog even het e.e.a. voorbereiden.
Een aantal gezellige dames uit mijn team komen gezellig freubelen. We gaan aan de slag met de Succulenten stempels en stansen, je weet wel die van die vetplantjes. Ik ben benieuwd of we groene vingers krijgen of dat ze toch gekleurd worden. Van de week zal ik je laten zien wat we gemaakt hebben.

Voor nu een fijn weekend gewenst!

Tot Stempels!

Photobucket

Voor dit project heb ik de volgende 
Stampin' Up!® producten gebruikt:

Mocht je Stampin' Up!® producten willen bestellen,
dan kan dat via Caro's Kaartjes

Klik op onderstaand plaatje en shop online of
stuur jouw bestelwensen via de mail naar carooskaartjes@hotmail.nl
en dan maak ik het graag voor je in orde

- Het is nog steeds SALE-A-BRATION! -
Wat betekent, dat je bij iedere €60 iets GRATIS
mag uitzoeken uit de Sale-A-Bration folder
of uit de nieuwe Sale-A-Bration bijlage

1 opmerking:

Creation by Heart zei

Hoi Caroline, inderdaad twee leuke kaartjes met deze set en beide weer anders. Die uitdaging moet ik mezelf ook maar eens meegeven, kijken wat er gebeurt:) Wens jou ook een fijn weekend. Liefs uit Friesland:)

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: