"/""" Caro's Kaartjes: Gelukkig Nieuwjaar!

Pagina's

4 januari 2017

Gelukkig Nieuwjaar!



Hoi hoi,

Het is alweer even geleden dat ik iets op mijn blog heb geplaatst.
Hebben jullie me een beetje gemist?
Helaas had ik wat gezondheidsperikelen, waardoor ik pas op de plaats moest houden.
Gelukkig gaat het nu weer wat beter en heb ik eindelijk ook weer een beetje zin om weer eens wat te knutselen. Als je je dan niet lekker voelt is je mojo ver te zoeken kan ik je vertellen!
Maar na een maandje zoeken heb ik dan toch weer een beetje inspiratie kunnen vinden.
Dat kan ook bijna niet anders met al die SUper leuke nieuwe producten.

Anyway, ik wil natuurlijk eerst even iedereen die mijn blog leest en volgt een heel fijn en gelukkig 2017 toewensen met veel vrolijkheid en creativiteit! Dat het maar een topjaar mag worden in goede gezondheid.

Wat een geweldig begin van 2017 nu de nieuwe Lente/zomer catalogus van Stampin' Up! is uitgekomen! Hieronder zie je de voorkant en wanneer je op het plaatje klikt kun je ook de inhoud online bekijken. Wil je een exemplaar thuisgestuurd krijgen, zodat je lekker kunt bladeren? Laat het me dan even weten via carooskaartjes@hotmail.nl



En tegelijkertijd met de nieuwe Lente/zomer catalogus start ook weer een leuk feestje wat maar liefst bijna 3 maanden duurt, genaamd Sale-A-Bration!


In bovenstaande folder kun je zien welke producten je gratis kun uitzoeken bij besteding van €60 aan Stampin' Up! producten. Klik hiervoor op het plaatje van de Sale-A-Bration, dan kun je deze online bekijken.

Tijdens Sale-A-Bration kun je op maar liefst 3 manieren extra GRATIS producten verdienen:


Shop om gratis Sale-A-Bration items te verdienen, meldt je aan bij Stampin’ Up! om extra gratis producten te ontvangen in je product kit of hou je eigen Stampin’ Up! feestje om zo extra Stampin’ Rewards te kunnen verdienen.

Tijdens Sale-A-Bration, krijg je een gratis item naar keuze uit de Sale-A-Bration brochure bij besteding van iedere €60 aan Stampin’ Up! producten. Het maakt hierbij niet uit of je producten uit de Lente/zomer catalogus of uit de jaarcatalogus aanschaft.

Kijk ook uit naar een extra set gelimiteerd verkrijgbare producten, welke op 21 februari a.s. zullen worden geïntroduceerd.



Nu is de perfecte tijd om lid te worden van Stampin’ Up! en het product pakket aan te schaffen.
Tijdens Sale-A-Bration zal jouw product pakket nog specialer zijn.
Je mag namelijk voor €175 aan Stampin’ Up! producten uit de nieuwe lente/zomercatalogus en/of uit de Stampin’ Up! jaarcatalogus uitzoeken en betaalt slechts €129.
Daarnaast mag je nog 2 extra GRATIS stempelsets uitzoeken, wat kan oplopen tot een extra waarde aan Stampin’ Up! producten van €126. 
*** Kits en bundles zijn helaas niet te kiezen voor deze actie.
Wil jij gebruik maken van deze actie of wil je meer informatie? Mail me dan gerust: carooskaartjes@hotmail.nl




Stempelfeestjes zijn te gek, en nu zijn ze zelfs nog leuker! Wordt gastvrouw van een gekwalificeerd stempelfeestje tijdens Sale-A-Bration en verdien €27 extra aan Stampin’ Rewards! (gratis uit te zoeken producten). Je kunt zelfs deze Stampin’ Rewards gebruiken om je eigen product pakket aan te schaffen en lid te worden van Stampin’ Up! Zodat je voortaan zelf  jouw favoriete Stampin’ Up! producten met korting kunt kopen.  Wil jij je eigen stempelfeestje organiseren? Neem dan contact met me op om een datum te prikken. carooskaartjes@hotmail.nl
*** Een gekwalificeerd stempelfeestje is bij een totaalaanschaf van Stampin’ Up! producten v.a. €275


Op dit moment ben ik druk bezig met het maken van leuke voorbeeldjes om aan jullie te laten zien.
Deze zullen in de aankomende tijd zeker op mijn blog voorbij komen. Zo kun je a.s. zaterdag weer een hoop inspiratie opdoen tijdens de Creatieve Harten bloghop - Gloednieuw! Dus kom dan zeker weer even een kijkje nemen op mijn blog.

Mocht je nu al leuke Stampin' Up! producten hebben gespot en via mij willen bestellen laat het me dan weten via carooskaartjes@hotmail.nl
Dit weekend gaat de eerste bestelling van 2017 de deur uit!

Zo, genoeg getypt voor vandaag, snel weer door met de leuke zaken....nieuwe creaties maken!
Ik hoop dat jullie van de week weer even aanwaaien en mijn creaties komen bewonderen.

Tot Stempels!


Photobucket
BewarenBewaren

2 opmerkingen:

Jantine zei

Hoi Caro,
wat vervelend dat je wat gezondheidsperikelen had, fijn dat het nu weer beter gaat! Ook voor jou een goed, gezond en creatief 2017!
Leuk nieuwjaarskaartje heb je gemaakt.
Groetjes
Jantine

Caro's Kaartjes zei

Dank je Jantine! En soms heb je de beurt...je krijgt het gratis, dus niet mopperen, maar even pas op de plaats dan maar he?!
Groetjes van Caro

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: