"/""" Caro's Kaartjes: Beautiful You - Stampin' Up! lente/zomer catalogus 2017

Pagina's

5 januari 2017

Beautiful You - Stampin' Up! lente/zomer catalogus 2017

www.carooskaartjes.blogspot.com
Klik op de afbeelding om 'm beter te kunnen bekijken

Hoi hoi, vannacht kon in niet slapen. Om 3 uur lag ik nog wakker en toen ben ik er maar uit gegaan.
En wat ga je doen als je 's nachts wakker ligt? Precies, even lekker kleuren en je hoofd legen!

Wat heerlijk dat ik net de nieuwe watercolor potloden van Stampin' Up! binnen had gekregen, samen met deze leuke dames stempels in de stempelset Beautiful you.  Hiermee kun je je inner fashionista helemaal naar boven halen en je uitleven op het inkleuren van de jurkjes. 

Ik ben begonnen met een combinatie van Berumuda Bay en Melon Mambo, want ondanks het late tijdstip had ik wat behoefte aan vrolijkheid. Maar toen ik de dames had ingekleurd kon ik niet stoppen en wilde ik nog een setje maken in het blauw. Hiervoor heb ik Bermuda Bay en Pacific Point gecombineerd. Het resultaat zie je hieronder.

www.carooskaartjes.blogspot.com
Klik op de afbeelding om een scherper beeld te krijgen

Welke vind jij het mooist geworden?

Beide setjes zijn gecombineerd met een achtergrond gemaakt met de diagonaal streep achtergrond stempel. Wist je al dat zo'n gestreept achtergrondje helemaal hot is? 
Prima te combineren dus met deze moderne dames.

De watercolor pencils zijn een geweldige aanwinst in de nieuwe collectie van Stampin' Up! als je van inkleuren houdt. Ze staan dan ook hoog op mijn lijstje van favoriete producten uit de nieuwe Stampin' Up! lente/zomer catalogus.

Shannon van Stampin' Up! laat je in het onderstaande filmpje graag zien hoe je deze watercolor kleurpotloden kunt gebruiken:


Voor degene die net als ik erg enthousiast zijn geworden en deze mooie producten willen aanschaffen doe ik a.s. weekend weer een bestelling. Je kunt jouw bestelwensen doorgeven via carooskaartjes@hotmail.nl en dan help ik je graag!

Tot Stempels!

Photobucket


Gebruikte Stampin' Up! producten:

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: