"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Herfst/winter catalogus

Pagina's

1 september 2016

Stampin' Up! Herfst/winter catalogus


Hoi hoi,

Ik ben blij dat ik jullie mee kan delen, dat je vanaf vandaag de mooie Stampin' Up! producten uit de nieuwe herfst/winter catalogus kunt bestellen.

Lijkt het je leuk om een catalogus feestje te geven voor jou en je vriendinnen?
Meldt je dan gerust aan bij mij.
Ik verheug me erop om er een gezellig stempelfeestje van te maken.

Aanmelden kan via carooskaartjes@hotmail.nl
Heb je liever telefonisch contact? Stuur me dan een mailtje met je telefoonnummer, dan bel ik je even op.

Op maandag 5 september a.s. doe ik weer een bestelling.
Wil je meeliften? Dat kan!
Stuur jouw bestelwensen op tijd door naar carooskaartjes@hotmail.nl


Tot Stempels!

Photobucket
BewarenBewaren

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: