"/""" Caro's Kaartjes: What Will You Stamp #79 - In the Meadow

Pagina's

29 augustus 2016

What Will You Stamp #79 - In the Meadow



Heel langzaam ben ik weer aan het opstarten zo na de vakantie. Het valt nog niet helemaal mee...hahaha. De aankomende week zal het nog wat rustig zijn op mijn blog, want ik ben de verjaardag van onze zoon Gio aan het voorbereiden. Hij wordt komend weekend alweer 8 jaar!
Bas is wat meer thuis deze week, aangezien hij per 1 september a.s. een andere baan heeft. Alles zal dus een beetje anders lopen dan normaal hier in huis.

Bovendien moet ik nog erg wennen aan de nieuwe trainingstijden van de voetbal en de andere schooltijden van Roel voor het aankomende jaar.  Herken je dat? Het is weer even wennen aan het nieuwe ritme.

Vandaag laat ik je graag twee creaties zien gemaakt met de stempelset In the Meadow.
Deze stempelset staat deze week centraal bij What will you stamp. Wanneer jij deze stempelset ook hebt kun je gezellig meedoen en jouw creatie uploaden bij Mr. Linky op het blog van What will you stamp.

Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes: carooskaartjes@hotmail.nl - Meer Stampin' Up! inspiratie: www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes: carooskaartjes@hotmail.nl - Meer Stampin' Up! inspiratie: www.carooskaartjes.blogspot.com

Ik moet opbiechten dat ik deze stempelset niet zelf bezit. Nee, ik heb echt niet ALLES van Stampin' Up! al zou je dat misschien soms denken. Maar nu ik even met deze set bezig ben geweest, moet ik zeggen dat het echt een schitterende set is en ik zie nog veel meer mogelijkheden.

De andere leden van het Design Team laten je graag hun voorbeelden zien op het blog van What will you stamp. Neem daar gerust even een kijkje voor meer inspiratie!

Tot mijn spijt moet ik jullie mee delen, dat dit dat allerlaatste keer is voor mij in het Design Team. Vanaf volgende week zul je dus geen What will you stamp creaties meer voorbij zien komen op mijn blog.
Natuurlijk kun je dit blog zelf gaan volgen, want je kunt iedere week weer met een nieuwe leuke uitdaging meedoen als je wilt. Je kunt ze eventueel ook {hier} op Facebook volgen.

In de week van 5 september a.s. zal mijn blog in het teken staan van de Paisleys & Posies bundle, welke in de nieuwe Stampin' Up! herfst/winter catalogus 2016 staat. Deze komt op 1 september a.s. uit!

Ik ben druk bezig met het maken van projecten voor deze blogberichten.
Hiervan krijg je al een voorproefje op zaterdag 3 september a.s. tijdens de Creatieve Harten Herfst/winter catalogus 2016 bloghop. Ik hoop dat je dan gezellig langs komt hoppen!

Tot Stempels!

Photobucket

Ben jij nieuwsgierig wat er in de nieuwe Stampin' Up! herfst/winter catalogus 2016 staat?
Wil je een exemplaar in je brievenbus ontvangen?
Stuur me dan een mailtje met je adres naar carooskaartjes@hotmail.nl
zodat ik een exemplaar naar je op kan sturen.


BewarenBewaren

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: