"/""" Caro's Kaartjes: What will you stamp #68 - Greatest Greetings

Pagina's

13 juni 2016

What will you stamp #68 - Greatest Greetings


Hoi hoi,

Vandaag is er weer een nieuwe uitdaging bij What will you stamp. Deze keer staat de Greatest Greetings stempelset van Stampin' Up! centraal. 
Heb jij deze stempelset ook? Doe dan gezellig mee! Je kunt jouw creatie uploaden op het What will you stamp blog en wie weet wordt jij dan uitgekozen om een keertje gast designer te zijn.

Stampin' Up! Greatest Greetings stempelset - Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes; carooskaartjes@hotmail.nl - Kijk voor meer inspiratie eens op www.carooskaartjes.blogspot.com

Voor deze uitdaging heb ik een kleurig kaartje gemaakt. Normaal ben ik meer van neutrale achtergrondjes, maar ik vond het wel leuk om nu eens iets anders te doen.
Ik heb met het nieuwe paarse Stampin' Up! kleurtje Sweet Sugar plum de tekts I'm sorry als achtergrond gestempeld op een Pool Party blauwe kaart. Over de kleur Pool Party bestaat trouwens een discussie of dit blauw of groen is. Voor mij is het blauw, maar sommige mensen vinden het groen. Wat vind jij?

Anyway, even terug naar het kaartje...Op deze basis heb ik een wit label bestempeld met de hyacinten uit de Stampin' Up! stempelset Helping me Grow. Dit heb ik gestempeld door eerst de stempel te beinkten en daarna nog even met een spritzer (sprayflesje) wat water op de stempel te spuiten. Je krijgt zo een aquarel look. Daarna heb ik de stempel nog een beetje ingekleurd met een blenderpen.

Het label heb ik gemaakt met de tag topper pons, welke gelukkig in de collectie van Stampin' Up!  is gebleven.

Op 17 juni a.s. verzamel ik weer bestellingen. Wil je mee bestellen laat het me dan voor vrijdag 17 juni a.s. 19.00 uur weten via carooskaartjes@hotmail.nl.

Tot Stempels!


Photobucket

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen via Caro's Kaartjes.
Wil je een bestelling plaatsen? Stuur dan een mailtje naar: carooskaartjes@hotmail.nl
Je kunt op ieder gewenst moment bestellen en op 17 juni a.s. verzamel ik weer bestellingen voor de verzamelbestelling. Heb je nog vragen of wil je meer weten? Mail me gerust!

Product List

1 opmerking:

Unknown zei

Wonderful use of the stamp set as a background! Love it!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: