"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! - You've got this 3

Pagina's

11 juni 2016

Stampin' Up! - You've got this 3

Stampin' Up! You've got this stempelset, Writing notes achtergrond stempel - Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes; carooskaartjes@hotmail.nl - Kijk voor meer inspiratie eens op www.carooskaartjes.blogspot.com

Hoi hoi,

Zoals gezegd vandaag nog een kaartje met de You've got this stempelset van Stampin' Up!©

Deze keer een clean en simple versie.

De bloem heb ik eerst weer met zwarte inkt gestempeld (Basic Black archival).
Daarna heb ik het maskertje wat ik al had gemaakt er weer bij gepakt en dit op de bloem geplakt.
Zo kon ik de Writing Notes achtergrond stempel over de bloem heen stempelen in Pool Party (lichtblauw), zonder dat de lijntjes door de bloem heen lopen.
De bloem heb ik ingekleurd met Flirty Flamingo roze inkt en Pear Pizzaz groene inkt met behulp van de blenderpen.

Verder heb ik een snel bannertje gemaakt van een stukje zwart kaartkarton en hierop het tekstje met versamark inkt gestempeld. Door hieroverheen witte embossingpoeder te strooien en dit te verhitten met de heattool heb ik een mooie witte tekst gekregen. De tekst komt uit de Stampin' Up! stempelset Crazy about you.

Het bannertje heb ik vastgezet met een ieniemini nietje uit de geweldige niettang van Stampin' Up!
Dit product van Stampin' Up! kan ik niet meer missen! Ik gebruik het zo vaak en hij werkt heel fijn.


Je kunt trouwens nog steeds mee doen met de uitdaging van What will you stamp en een kaartje maken met deze stempelset. Upload nog snel jouw creatie op het blog van What will you stamp en wie weet wordt jij een keertje uitgekozen als gast designer. A.s. maandag is er weer een nieuwe uitdaging met een andere stempelset.

Op 17 juni a.s. verzamel ik weer bestellingen voor degene die mee willen bestellen.
Mail je bestelling voor vrijdag 17 juni a.s. 19.00 uur door aan carooskaartjes@hotmail.nl.
Bestellingen vanaf €60 kunnen gratis worden thuis bezorgd, mits je vooraf aangeeft dat je het graag thuis wilt laten bezorgen.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en hoop je maandag weer te zien zo rond de klok van half 2 voor een nieuwe uitdaging van What will you stamp

Tot Stempels!


Photobucket

2 opmerkingen:

Jantine zei

Mooi Caro!
Groetjes
Jantine

Caro's Kaartjes zei

Thanks Jantine!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: