"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! - You've got this 2

Pagina's

8 juni 2016

Stampin' Up! - You've got this 2

Stampin' Up! You've got this stempelset - Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes; carooskaartjes@hotmail.nl - www.carooskaartjes.blogspot.com

Hoi hoi,

Vandaag laat ik je graag nog een voorbeeldje zien met de You've got this stempelset.
De bloem heb ik eerst in zwarte inkt (Basic Black archival inkt) gestempeld en daarna afgeplakt met een masker. Dit heb ik gemaakt door de bloem nogmaals te stempelen op maskeertape en dit daarna uit te knippen. Dit masker kun je meerdere malen gebruiken, dus het is handig om het in de binnenkant  van de doos van je stempels te bewaren. 

Daara heb ik de achtergrondstempel in Pink Pirouette (zacht roze) gestempeld, nadat ik deze eerst even op een kladje heb afgestempeld om een wat lichtere kleur te krijgen.

De bloem heb ik voorzichtig ingekleurd met een niet al te natte waterpen en Sweet sugar plum inkt. Dit is 1 van de nieuwe kleuren van Stampin' Up!
Daarna heb ik nog wat accenten aangebracht met Rich razzleberry (iets donkerder paars).

Om de bloem heb ik wat spettertjes gemaakt met een stempeltje uit de Timeless Textures stempelset. 

Aan de zijkant heb ik een gestreept randje gemaakt door washi tape te gebruiken van Stampin' Up! 

En tot slot heb ik een zwart bannertje voorzien van een wit tekstje door wit embossing poeder van Stampin' Up! te gebruiken. De tekststempel komt uit de stempelset Crazy about you.

En zo zie je dat dit weer een heel ander kaartje is, gemaakt met dezelfde stempelset, dan het kaartje dat ik je afgelopen maandag liet zien.


Je kunt nog steeds meedoen met de uitdaging van What will you Stamp. Dus heb je deze geweldige set, doe dan gezellig mee! Je hebt nog tot en met zondag om jouw creatie te uploaden via het blog van What will you Stamp.

Zaterdag laat ik je nog een voorbeeldje zien. Weer anders! 
Kom je dan gezellig weer even langs? 

Tot Stempels!


Photobucket

Gebruikte producten voor deze kaart:

Product List

1 opmerking:

DB zei

Heel mooi, Caro. Hij komt toch op m'n lijstje te staan. Ik ben om :)
Groetjes, Danielle

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: