"/""" Caro's Kaartjes: KJEG

Pagina's

11 mei 2016

KJEG


Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes; carooskaartjes@hotmail.nl - Kijk voor meer inspiratie op www.carooskaartjes.blogspot.com

Hoi hoi, vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor een speciaal iemand. Een golden girl! :) 
Dit heb ik gemaakt met het Gold fancy foil vellum, wat je al eerder op mijn creaties voorbij zag komen. Echt een te gek vellum waarbij een goud patroon al op het vellum zit. Het lijkt net of het erop geembosst is. Deze keer heb ik de tekst speciaal voor jou gebruikt. Eén van mijn favoriete teksten uit de Nederlands stempelset KJEG - Koop Je Eigen Geschenk van Stampin' Up!©.

Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes; carooskaartjes@hotmail.nl - Kijk voor meer inspiratie op www.carooskaartjes.blogspot.com

Aan de binnenkant heb ik de van harte gefeliciteerd tekst gestempeld. 
Ik hou ervan om kaartjes op een andere manier dan de standaard kaart te maken. En zo heb ik hier een Kraft zakje gebruikt om het kaartje in te verpakken. Als je het zakje rilt op ong. 11 cm vanaf de bodem, dan kun je daarna de zijkant inknippen en het voorste gedeelte omklappen, zodat je een pocket krijgt. Hierin kun je dan een kaartje doen en evt. aan de achterkant een cadeaukaart plakken.
Of je maakt aan de voorkant van je kaartje een pocket waar je wat geld in kunt stoppen.
Zo heb je een super leuk cadeautje, wat veel leuker geeft dan een standaard witte envelop toch?!

Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes; carooskaartjes@hotmail.nl - Kijk voor meer inspiratie op www.carooskaartjes.blogspot.com

Deze kaart heb ik aangekleed met wat gouden accessoires, zoals het sequinlint, gold 1/8" ribbon, bow paperclips embellishments, gouden bloemetjes geponst met het bloemponsje uit het itty bitty accents punch pack uit gold glimmer paper. De bloemetjes heb ik een hartje gegeven van metal rimmed pearls voor een sjieke look.

Is dit geen feestje om te krijgen? Een cadeautje met een goud randje.

Het is hoog tijd de winnaars bekend te maken van de stempelset en de stansen, die ik afgelopen maand heb verloot. Dus hou je vast, daar komt ie:

En de winnaar van deze stempelset is geworden.....

SANDRA VAN BRAKEL!

Sandra van harte gefeliciteerd met je prijs!

Natuurlijk is er ook een winnaar van deze leuke stansen en dat is geworden.....

ELLEN BOOSE!
Ellen van harte gefeliciteerd met het winnen van deze SUper gave stansen!

Graag vraag ik jullie even contact met me op te nemen om je prijs te kunnen innen.

Alle andere deelnemers aan de bestelling wil ik heel graag bedanken voor het mee bestellen.
Hopelijk hebben jullie volgende keer meer geluk.

Tot Stempels!


Photobucket

4 opmerkingen:

San zei

LEUK!!!

Bianca zei

Superleuk setje!
Wat is dat vellum inderdaad mooi. Ik heb afgelopen week nog snel een gouden en zilveren besteld.

Caro's Kaartjes zei

Gefeliciteerd Sandra!!

Caro's Kaartjes zei

Dank je Bianca. Dat vellum is inderdaad geweldig! Ik ben benieuwd wat jij ermee maakt

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: