"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Oud & Nieuw feestje! Kom jij ook?

Pagina's

26 april 2016

Stampin' Up! Oud & Nieuw feestje! Kom jij ook?


Op woensdagochtend 11 mei a.s. en vrijdagavond 13 mei a.s wil ik graag met jullie een Oud & Nieuw feestje vieren, aangezien we langzaam afscheid gaan nemen van de oude Stampin' Up! catalogus.


We gaan tijdens deze ochtend in ieder geval een leuk project maken met de Timeless Textures stempelset. Deze stempelset is zowel in de oude als in de nieuwe Stampin' Up! catalogus te vinden. 

Op 3 mei a.s. kan ik uit de nieuwe catalogus pre-orderen, dus met enig geluk heb ik dit op 11 mei in huis, zodat jullie alvast wat mooie nieuwe producten uit de nieuwe Stampin' Up! catalogus kunnen bewonderen. 

Al met al beloven het 2 gezellige creatieve feestjes te worden!
Kom je ook gezellig aanschuiven op 1 van deze feestjes?
Wil je liever niet alleen komen? 
Neem dan gezellig je moeder, zus, schoonzus en/of je beste vriendin mee!

Datum: woensdagochtend 11 mei 2016 of vrijdagavond 13 mei 2016

Tijd: van 9.30 -11.30 uur / 20.00-22.30 uur

Plaats: bij mij thuis in Wateringen 
(bereikbaar met tram 16 en tram 17 vanaf Station Rijswijk)
Kosten: €12,50
Kosten inclusief Timeless textures stempelset (t.w.v. €24): €30

Opgeven voor deze gezellige creatieve ochtend kan tot uiterlijk
1 mei a.s. via carooskaartjes@hotmail.nl

Ik hoop jou op 1 van deze gezellige feestjes te mogen begroeten!

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: