"/""" Caro's Kaartjes: Happy Times Project Life by Stampin' Up! in de aanbieding!

Pagina's

26 april 2016

Happy Times Project Life by Stampin' Up! in de aanbieding!

Hoi hoi,

Vorige week was ik een weekje afwezig met bloggen, want ik had even behoefte aan een kleine break. En eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik alsnog druk bezig ben geweest met van alles en nog wat, maar ook eigenlijk niks. Herken je dat?

Al een poosje wil ik wat meer tijd vrij maken om al die foto's die ik nog op zolder heb liggen en die op mijn harde schijf van de computer staan in albums te doen. Ik loop zo'n 15 jaar achter met inplakken. Er is dus nog wel een inhaalslag te maken. Pas geleden ben ik hiermee begonnen en ben ik gestart met Project Life! En wat een uitkomst is dit zeg!!

Het principe van die kleine fotoflipmapjes van vroeger, maar dan in groter formaat en met variatie.
Het leuke aan Project Life vind ik, dat het veel persoonlijker is dan zo'n digitaal album.
Je kunt er zelf verhaaltjes inschrijven, bonnetjes inplakken en al je mooie herinneringen in bewaren.




In het bovenstaande filmpje laten ze je de Happy Times kaartcollectie en het daarbij behorende accessoire pakketje zien. SUper leuk! En nog leuker is dat deze allebei in de aanbieding zijn!
Vanaf minuut 2.13 kun je zien hoe ze met foto's en deze kaartjes leuke pagina's maken.


Dus zou je ook een begin willen maken met Project Life om al je foto's netjes in een album te krijgen, dan is dit setje een leuke manier om het eens uit te proberen.

HAPPY TIMES PROJECT LIFE BY STAMPIN' UP CARD COLLECTION VAN €19,50 NU VOOR €13,65

HAPPY TIMES PROJECT LIFE ACCESSOIRY KIT VAN €12,25 NU VOOR €8,58


Wat heb je nu eigenlijk nodig om met deze vorm van het verwerken van je foto's te beginnen?
Mijn aanraders zijn:

Een Project Life foto album
Striped 12" X 12" Project Life Printed Album
           


Een set standaard page protectors (pagina's) 
            Design 1 12" X 12"   Project Life 
               Photo Pocket Pages


Een pakket met verschillende varianten page protectors (pagina's)


                   Project Life Journaling Pens

En wanneer je hierbij dan zo'n leuke kaart collectie met accessoire pakketje koopt, dan kun je je album extra leuk maken!

Dus kom op, laat je foto's eens afdrukken en ga er eens voor zitten om ze in een album te stoppen. Hoe leuk is het om jouw herinneringen terug te kunnen kijken met je kinderen en je kleinkinderen?! 

A.s. vrijdag plaats ik weer een bestelling. 
Wil je mee bestellen, dan kan dat! Geef voor a.s. donderdag 17.00 uur jouw bestelling door via carooskaartjes@hotmail.nl

In de webwinkel (klik op het winkelwagentje in de rechter zijbalk) kun je nog naar koopjes zoeken uit de retired lijst en het clearance rack. Wanneer je de bestelnummers van deze items doorgeeft, dan kan ik dit ook voor je bestellen, mocht je geen credit card bezitten!

Bestellingen van €60 worden gratis thuisbezorgd.

Bovendien maakt iedereen die in april bij Caro's Kaartjes een bestelling plaatst kans op de onderstaande stempelset en stansen. En laten deze nu net in bovenstaand filmpje ook te zien zijn! 






Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: