"/""" Caro's Kaartjes: Stempelset in de hoofdrol - ©Stampin' Up! Six Sided Sampler vrijdageditie

Pagina's

4 maart 2016

Stempelset in de hoofdrol - ©Stampin' Up! Six Sided Sampler vrijdageditie



Hoi hoi,

Alweer een week bijna voorbij gevlogen, dus vandaag haak ik weer gezellig aan bij Hélène voor mijn 2e deel van de stempelset in de hoofdrol.


Stampin' Up! is verkrijgbaar via carooskaartjes@hotmail.nl
*klik op de foto om deze groter te bekijken*

Nu had ik mijn envelope punch board nog op tafel liggen, omdat ik mijn Envelope Punch Board workshop van 23 maart a.s. aan het voorbereiden was. Toen bedacht ik, dat het misschien leuk was om een grote matchbox te maken waar ook ©Stampin' Up! notecards in kunnen. Notecards zijn standaard witte kaartjes met bijpassende enveloppen, waarmee je direct aan de slag kunt om je eigen creatie mee te maken. Ze zijn er in wit en in crumb cake (kraft) kleur. Echt ideaal! Ze zijn ietsje kleiner dan de standaard 10x15 kaart die wij gewend zijn.


Stampin' Up! is verkrijgbaar via carooskaartjes@hotmail.nl
*klik op de foto om deze groter te bekijken*


En na even vogelen had ik opeens een leuk doosje met 5 notecard kaartjes. Eigenlijk had ik een filmpje willen maken van dit doosje en misschien doe ik dit later nog eens, want van de week werd het 'm even niet. Ik moest namelijk extra werken in verband met de vaccinatiemiddag op mijn werk. In maart moet ik altijd een aantal middagen extra werken en dat doe ik graag, want dan kan ik in de kindervakanties weer wat meer vrij zijn. 


Stampin' Up! is verkrijgbaar via carooskaartjes@hotmail.nl
*klik op de foto om deze groter te bekijken*


Voor de kaartjes heb ik een iets ander design aangehouden. De tekstjes van de Sale A Bration set Party Pants passen perfect in de hexagon. 




Deze stempelset met erg leuke tekstjes kun je GRATIS uitzoeken bij een bestelling van €60 aan ©Stampin' Up! producten. Het leuke is dat er in deze stempelset ook een ballon zit, die weer in de ballonpons uit de Lente/Zomer catalogus past. 

Tip: Wanneer je de Six Sided Sampler bundle samen met de balloon punch bestelt, dan  kom je in aanmerking voor deze gratis stempelset! Dan heb je meteen spulletjes om een heleboel verschillende kaartjes te maken. :)

Vandaag verzamel ik weer bestellingen voor de verzamelbestelling van dit weekend. Wil je mee bestellen? Stuur jouw bestelling vandaag nog door naar carooskaartjes@hotmail.nl

Om 16.00 uur is er vandaag nog een blogpost, want dan doe ik mee met de International Scrapbooking Day bloghop. Kom je dan weer even buurten?

Tot Stempels!

Photobucket

3 opmerkingen:

Bianca zei

Super leuke notekaartjes en matchbox heb je gemaakt!

Caro's Kaartjes zei

Dank je wel Bianca! Het was ook erg leuk om te maken. :)

Caro's Kaartjes zei

Dank je wel Bianca! Het was ook erg leuk om te maken. :)

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: