"/""" Caro's Kaartjes: De laatste kans...

Pagina's

29 maart 2016

De laatste kans...



Hoi hoi,

Misschien heb je het al vaker gelezen en misschien ook niet, maar Sale A Bration loopt helaas ten einde. Wat betekent dit? Na 31 maart a.s. kun je geen GRATIS exclusieve producten meer uitzoeken uit de Sale A Bration folder bij een bestelling van €60 of meer. De producten in de Sale A Bration folder zijn na 31 maart a.s. niet meer via Stampin' Up! verkrijgbaar.

Ook kun je dan niet meer profiteren van het geweldige productpakket wat je zelf mag uitzoeken t.w.v. €220, waarvoor je slechts €129 betaald! 

Deze dagen is het dus echt de laatste kans om van Sale A Bration te profiteren! Zorg dat je niet te laat bent als je nog iets op je verlanglijstje hebt.

Ik verzamel nu de bestellingen voor de allerlaatste Sale A Bration bestelling. Wil je mee bestellen? Laat het me dan weten via carooskaartjes@hotmail.nl

Hieronder laat ik je nog een aantal van mijn Sale A Bration creaties zien. Wat een feestje was het om met deze mooie producten te mogen werken.








Hieronder zie je nog een overzichtje van de exclusieve Sale A Bration producten, waaruit je kunt kiezen. Bij iedere €60 mag je 1 product uitzoeken. Mocht je liever de Online folder inzien, klik dan op de plaatjes hieronder, dan opent er een online pdf document met alle producten op een rijtje.





Omdat dit de laatste week van Sale A Bration is ben ik even Sjaak Afhaak met de Stempelset in de Hoofdrol. Deze week ben ik druk met de afronding van Sale A Bration en wil ik me even rustig voorbereiden op de Art Specially beurs van 10 april a.s. Mocht jij ook op zondag naar de Art Specially beurs gaan en nog willen profiteren van de Sale A Bration actie, dan kan ik evt. jouw bestelling meenemen, zodat je het bij mij kan afhalen op zondag 10 april a.s. in Nijkerk. Je kunt dan ook meteen aanschuiven voor een leuke make and take! En je maakt kans op de hoofdprijs, een Six Sided sampler bundle (stempelset + bijpassende pons).




Wil jij nog een bestelling plaatsen? Stuur me dan gerust een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl

Tot Stempels!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: