"/""" Caro's Kaartjes: Stempelset in de Hoofdrol in Global Design Project #021 kleurtjes

Pagina's

4 februari 2016

Stempelset in de Hoofdrol in Global Design Project #021 kleurtjes



Stampin' Up! is verkrijgbaar via carooskaartjes@hotmail.nl - www.carooskaartjes.blogspot.com voor meer Stampin' Up! inspiratie en informatie


Hoi hoi,

Gisteren had ik het al aangekondigd, vandaag heb ik een bonuskaartje voor de Stempelset in de Hoofdrol. 





Ik had van de week zoveel lol met het maken van de achtergrondjes voor de doosjes, dat ik bedacht dat het ook leuk was voor een kaartje! En daarom heb ik met wat restjes nog snel even een leuk snel kaartje in elkaar gefabriekt.

Zo heb je met deze kleine bloemetjes stempels uit de Bloomin' Love heel makkelijk je eigen designpapier gemaakt. Ook leuk om op bijv. printer papier te doen en je eigen inpak papier ermee te maken.



Net als gisteren heb ik ook voor deze creatie weer de kleurtjes van het Global Design Project #021 gebruikt. Global Design Project is een blog vol Stampin' Up! inspiratie van zeer getalenteerde Stampin' Up! collega's. Zij hebben regelmatig een nieuwe uitdaging voor je. Neem er gerust eens een kijkje, laat je inspireren en nog beter, doe gezellig mee! 

De tekst op deze kaart is met stip gestegen op mijn lijstje met favorieten. Wat is jouw favoriete Stampin' Up! tekststempel?

A.s. vrijdag verzamel ik weer bestellingen voor iedereen die mee wil bestellen.
Wil jij jouw favoriete tekststempel bestellen? Laat het me dan a.s. vrijdag voor 19.00 uur weten via carooskaartjes@hotmail.nl

Morgen hebben Hélène en ik weer een leuke blogpost met de Bloomin' Love stempelset voor je klaar staan. Kom je dan weer gezellig langs?


Tot Stempels!

Photobucket


Built for Free Using: My Stampin Blog



5 opmerkingen:

Paula Dobson zei

Your stamped background using the colour challenge to create your own DSP was a great idea Caroline. I love your sweet card. Thanks for playing at Global Design Project with us this week.

Lüftchen - Anja Luft zei

Such a pretty card!

Caro's Kaartjes zei

Thank you Paula for your comment. It is so much fun to make your own DSP. ;-)

Caro's Kaartjes zei

Danke schön Anja!

Kylie Bertucci zei

Wonderful card Caroline! Love how you have used these colours. Thank you so much for playing along with this week's Global Design Project challenge! We appreciate your support of the GDP challenge blog.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: