"/""" Caro's Kaartjes: Stempelset in de hoofdrol - A nice cuppa

Pagina's

13 januari 2016

Stempelset in de hoofdrol - A nice cuppa




Hoi hoi, het is weer tijd voor de stempelset in de hoofdrol.
Deze week geven Hélène en ik de hoofdrol graag aan de stempelset....


www.carooskaartjes.blogspot.com voor meer inspiratie en informatie


.....a Nice Cuppa!!

Het was meteen 1 van mijn favoriete sets uit de nieuwe Lente/Zomer catalogus van Stampin' Up!
De stansjes van deze zijn SUper leuk om allerlei theecadeautjes mee te maken en bijpassende stempels zijn dan natuurlijk hartstikke handig en vice versa.

Deze stansen en stempels komen in een bundel, zodat je 15% bespaart ten opzicht van wanneer je de stempels en de stansen los zou kopen.

Toen mijn voorbestelling uit de Lente/zomer catalogus binnen kwam was dit de eerste set waar ik meteen een kaartje mee ging maken. Dat was dit kaartje:


www.carooskaartjes.blogspot.com voor meer inspiratie en informatie!


Voor deze kaart heb ik de set A Nice Cuppa gecombineerd met het bloemetje uit Bloomin' Love.
Ik vond het namelijk een beetje too much om allemaal hartjes op de achtergrond te stempelen, dus koos ik voor een bloemetje, zodat het een soort van Engels behangetje werd.


www.carooskaartjes.blogspot.com voor meer inspiratie en informatie!


Om het echt een kopje thee te laten lijken heb ik er een labeltje uit laten hangen aan een touwtje wat ik van een echt zakje thee heb afgeknipt.

Het prachtige blushing bride glimmer paper wilde ik ook graag meteen uitproberen, dus hiermee heb ik een hartje geponst en een klein randje op de kaart gemaakt. Zo is het een klein blingdetail. Het moet ook niet te veel zijn.

Al met al een simpel en vrij snel kaartje, maar met een leuk resultaat toch?




Had je deze leukerdjes al ontdekt? Ze passen perfect bij de A Nice Cuppa stempels en stansen. Je kunt ze vinden onderaan pagina 35 van de Lente/zomer catalogus. Hier kun je de hele serie bijpassende producten van deze stempels en stansen vinden.

Het leuke is dat Hélène en ik op zaterdag 13 februari a.s. een high tea party workshopdag in Dordrecht organiseren en hierbij gaan wij natuurlijk aan de slag met deze stempels en stansen! Het beloofd een SUper leuke en gezellige dag te worden.

Meer informatie over deze gezellige dag kun je lezen in ons Facebook Evenement. Dit evenement kun je {hier} vinden. Heb je zin om te komen? Vul dan het volgende Google Docs document in om zeker te zijn van een plaatsje:


Ik wens jullie nog een hele fijne woensdag toe!
Zelf ga ik lekker aan de slag met de voorbereidingen voor mijn teamdag van a.s. zaterdag, wat ook weer een feestje beloofd toe worden.

Tot Stempels!


Photobucket


Built for Free Using: My Stampin Blog


1 opmerking:

Ankie vd Polder zei

Ha Caro, wat een prachtig kaartje is dit geworden zo. Die kleurencombi... daar word ik echt heel blij van. Groetjes, Ankie

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: