"/""" Caro's Kaartjes: Het was SUper leuk op de KreaDoe!

Pagina's

2 november 2015

Het was SUper leuk op de KreaDoe!




Gisteren stond ik met een aantal gezellige collegaatjes op de KreaDoe. Wij mochten op het workshopplein van Stampin' Up! leuke workshops verzorgen, om de mensen te introduceren met Stampin' Up!





We waren er al lekker vroeg om alles klaar te zetten, zodat het feest om 10.00 uur kon beginnen.




Het was zo leuk om oude bekenden en collega's te zien! Maar het allerleukste vond ik stiekem toch de mensen die nog nooit hadden gestempeld en verbaasd waren over hoe snel je zo'n leuk resultaat kunt bereiken.  Zij gingen dan ook heel blij en trots met hun kunstwerkje van de workshoptafel.

En het allerleukste was een groepje van 2 stellen, waarvan de mannen ook gezellig meededen.
Ze deden eerst wat lacherig, maar puntje bij paaltje waren ze toch maar wat druk bezig om een leuk eindresultaat te behalen. Ja, ze hadden echt talent en waren stiekem ook best trots op hun creatie. Al zouden ze dat natuurlijk noooooit toegeven. hahaha




Gedurende de hele dag kon iedereen een bon invullen waarmee kans werd gemaakt om een mooie stempelset te verdienen. 

Om half 5 mocht ik de winnares van een exclusieve stempelset onthullen. De gelukkige winnares is geworden Kitty Mol uit Wouw! Helaas was Kitty er al vandoor, maar Stampin' Up! zorgt ervoor dat de stempelset bij haar terecht komt. Veel stempelplezier met je prijs Kitty!




Nu heb ik nog wat mini workshoppakketjes over. Zonde om weg te gooien!

Daarom hou ik op donderdagavond 10 december a.s. een Open Avond van 20.00 - 21.30 uur.
Ben jij nog niet bekend met stempelen? En lijkt het je leuk om het eens te komen proberen?
Kom dan gezellig een half uurtje naar de Open Avond, zodat je GRATIS deze leuke tag kunt maken.
Het is wel fijn als je me even laat weten dat je komt; carooskaartjes@hotmail.nl


Tot Stempels!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: