"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! producten bestellen

Pagina's

29 oktober 2015

Stampin' Up! producten bestellen





Als Stampin' Up! demonstratrice bestel ik regelmatig mijn favoriete producten uit de Stampin' Up! catalogus. Woon je bij mij in de buurt, dan kun je meeliften met deze bestellingen om zo verzendkosten te besparen. A.s. weekend verzamel ik weer bestellingen.
Heb jij nog het één en ander aan leuks op jouw Stampin' Up! verlanglijstje staan en wil je meebestellen? Stuur me dan een mailtje; carooskaartjes@hotmail.nl


Betalen kan via bankoverschrijving, dat is geen probleem! Wanneer de betalingen van alle bestellingen binnen zijn, zal ik de Stampin' Up! producten van jouw keuze bestellen. Zodra UPS de doos met spulletjes hier heeft afgeleverd, zal ik alles voor iedereen uitzoeken en je op de hoogte brengen dat je bestelling kan worden afgehaald bij mij thuis. Dit gaat op afspraak.


Evt. kan ik je bestelling ook met Kiala verzenden. Dit kan soms iets schelen op verzendkosten, want de standaard verzending van Kialapunt naar Kialapunt is €3,95.


Natuurlijk kun je ook altijd op ieder door jou gewenst moment bestellen en kan het bij je thuis bezorgd worden. In dit geval moet je wel rekening houden met standaard €5,95 aan verzendkosten. Het maakt in dit geval niet uit hoeveel je bestelt, het bedrag voor verzending staat vast. Hiervoor wordt je bestelling door UPS bij jou thuis bezorgd. Dit gaat sneller dan via de verzamelbestelling.
Ook bij deze bestelwijze kun je via een bankoverschrijving betalen. Zodra de betaling is bijgeschreven, zal ik je bestelling met Stampin' Up! producten doorvoeren naar Stampin' Up!, zodat het (over het algemeen genomen) lekker snel bij jou thuis is (mits het product voorradig is).

Mensen die in België wonen kunnen ook Stampin' Up! producten bestellen, mits zij het bij een Kiala punt aan de grens kunnen afhalen. Helaas mogen Stampin' Up! demonstratrices volgens de regels van Stampin' Up! geen Stampin' Up! producten naar België versturen, maar afhalen in Nederland of verzenden naar een Kiala punt aan de grens op Nederlandse bodem dat mag wel.

Een andere manier is bestellen via de online shop van Stampin' Up! Hiervoor heb je echter een credit card nodig. Heb je geen credit card? Geen nood! Ik help je graag. Dien je bestelling bij mij in via de email en dan na betaling bestel ik het gewoon voor je. Klik {hier} als je een kijkje wilt nemen in deze online shop.



Built for Free Using: My Stampin Blog




Kijk ook eens voor Stampin' Up! koopjes in de online shop van Stampin' Up! onder het kopje CLEARANCE RACK. Hier kun je vaak leuke producten met korting scoren.
En natuurlijk mag je ook de wekelijkse aanbiedingen niet missen! Iedere week heeft Stampin' Up! weer een aantal andere producten in de aanbieding met 25% korting. Dit zijn ze van deze week:


Built for Free Using: My Stampin Blog




Bestellingen die voor vrijdag 30 oktober 2015 19.00 uur binnen zijn kunnen nog mee met deze ronde. Na 19.00 uur zal ik alle mensen die een bestelling hebben doorgegeven een mail terug sturen met alle gegevens. (carooskaartjes@hotmail.nl)

Tot Stempels!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: