"/""" Caro's Kaartjes: Halloween meets minions feestje

Pagina's

29 oktober 2015

Halloween meets minions feestje


Deze Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via carooskaartjes@hotmail.nl (mits nog leverbaar - okt 2015)


Tsjonge, de drukte van de herfstvakantie begint alweer een beetje achter ons te raken.
Alhoewel het nog wel even druk is met het vooruitzicht op een dagje Kreadoe a.s. zondag.
Daar sta ik met een make and take in de stand van Stampin' Up! Mocht je in de buurt zijn kom dan gezellig even langs. Nu ben ik een zeef met namen en gezichten, dus mocht je me kennen en ik herken je niet, schroom niet en zeg even wie je bent! Ik ben echt zo'n doos met dat soort dingen.

Enfin, in de herfstvakantie hebben we allemaal leuke dingen gedaan. En zo hebben we ook het kinderfeestje van Gio en zijn vriendje Len gevierd. We hebben er een Halloween meets minions feestje van gemaakt.


Deze Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie: carooskaartjes@hotmail.nl (mits nog leverbaar - okt 2015)


Als Stampin' Up! demonstratie kon ik het natuurlijk niet nalaten om de leuke Halloween producten te gebruiken om dit feestje wat aan te kleden. Deze leuk caketoppers had ik bij vriendinnetje Krista gezien en ik vond ze ENIG! Dus ik heb er een pikinski projectje van gemaakt. Helaas kan ik niet zo goed bakken als Krista, maar op deze gekochte cakejes staan ze toch ook prima? Met de Stampin' Up! stempels, inkt en stansen heb je in no time deze super leuke caketoppers voor elkaar! De stempels en stansen die ik hier heb gebruikt komen uit de Howl-O-ween treat bundle.


Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie: carooskaartjes@hotmail.nl


Verder had ik natuurlijk deze geweldige Stampin' Up! heksenhoed als decoratie op tafel gezet. Als extra deco heb ik er wat appels bij gelegd. Ik moest een beetje aan sneeuwwitje denken.


Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Mail voor meer informatie naar: carooskaartjes@hotmail.nl


Er zijn met de jongens wezen sleetje rijden bij Alpine Sport in Den Hoorn. Dat is echt een aanrader!
Wat hebben die gasten een lol gehad. Eerst een half uurtje sleetje rijden, daarna broek hangen en spijker slaan, een half uurtje op de trampoline met balspel en als laatste nog even tubben in een ronddraaiend ding. Echt geweldig!

Eenmaal thuis weer lekker patat gegeven zo van de tafel. Niks leukers dan met je handen gewoon van de tafel eten toch?

Toen we iedereen naar huis brachten hadden we natuurlijk nog een leuke Halloween traktatie voor de jongens in petto. Deze heb ik heel snel en makkelijk gemaakt met de blokzakken die Stampin' Up! in de collectie heeft en een stukje Stampin' Up! Halloween design papier. Alle gebruikte materialen zal ik onderaan deze blogpost in een overzichtje gieten.






Nou, volgens mij hebben deze 2 kanjers wel een topfeestje gehad!

Hier is nog het beloofde Stampin' Up! gebruikte productenoverzicht:



Built for Free Using: My Stampin Blog




Tot Stempels!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: