"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Teamdag Creatieve Harten

Pagina's

13 september 2015

Stampin' Up! Teamdag Creatieve Harten


Gisteren heb ik samen met Hélène een gezellige dag georganiseerd voor ons team, de Creatieve Harten. Wie zin had kon deze dag samen met ons creatief doorbrengen. Voor deze dag hadden we een kerstthema in gedachten met het Home for Christmas design papier en de kleuren Real Red (rood), Old Olive (green) en Pool Party (blauw). En om alvast in de sfeer te komen hadden we ook de decoraties hierop aangepast, want dat staat wel zo gezellig!



Kaylee en Lisanne waren ons ontvangst comité. Zij hebben al onze gasten weer fantastisch ontvangen als echte gastvrouwen. En zo konden wij lekker op tijd beginnen met deze gezellige dag.



We begonnen de dag met het feliciteren van iedereen die het laatste kwartaal gepromoveerd is, waarna we meteen doorgingen met het uitreiken van de Big Seller en de Sweet Heart award. Wat een top meiden!



Het feest was meteen al lekker op gang, maar wat ik niet wist was, dat de meiden voor mij ook een speciale verrassing in petto hadden! Ik kreeg een prachtige bos bloemen en iedereen had iets leuks voor me gemaakt, omdat ik van de week jarig ben. Ik werd er helemaal stil van. Wat ontzettend lief!

Wie jarig is trakteert natuurlijk, dus had ik speciaal bij Bakkerij Van der Sterre in Dordrecht overheerlijke appelmarijnen gehaald. Deze zijn toch zooooo lekker!

Na het gebak zijn we lekker aan de slag gegaan met de Shoebox swaps. Iedereen had 1 kaart voor een ander voorbereid en de spullen hiervoor in de schoenendoos of ander soortige doos gedaan. Zo kon degene die met de doos aan de slag ging een geheel eigen creatie maken met de materialen uit de doos. Na afloop werden de resultaten vergeleken en werd er weer een hoop inspiratie gedeeld.




www.carooskaartjes.blogspot.nl, carooskaartjes@hotmail.nl


Over inspiratie gesproken...Diana en Monique &Leoni hadden erg hun best gedaan om leuke inspiratietafels te maken. In de pauze werd alles even helemaal bewonderd.


www.carooskaartjes.blogspot.nl, carooskaartjes@hotmail.nl

Na de lunch gingen we lekker aan de slag met een paar projecten gemaakt met het Home for Christmas designpapier en de nieuwe pillowboxstans van Stampin' Up! 





Tussen alle creative bedrijvigheid door was er ook nog even tijd voor het spel "Wat ben ik?"


We hebben erg gelachen om het "Gluedotje" en het "Washi tape-je", maar de meest hilarische was toch de scrub.

Al met al was het weer een geweldige dag! Allemaal SUper bedankt voor de gezelligheid. Nog een speciaal bedankje voor Hélène en Brigitte voor het organiseren van de leuke verrassing. Dat was in 1 woord TOPPIE!

In december doen we deze dag nog eens dunnetjes over. 

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: