"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! pillowbox cadeautjes

Pagina's

9 september 2015

Stampin' Up! pillowbox cadeautjes

Handgemaakt door Caro - www.carooskaartjes.blogspot.nl - carooskaartjes@hotmail.nl

Afgelopen weekend vierden onze buurmeisjes hun verjaardag. De drie meiden hebben zo hun eigen voorkeuren. Zo wilde Britt heel graag een leuke creatie met dat schattige olifantje wat ze op mijn tafel zag liggen in de stempelset Zoo Babies. En ik geef haar geen ongelijk. Wat is het een schatje!

De meiden wilden graag geld, want ze waren aan het sparen voor een groter cadeau.  Om dit wat leuk te verpakken heb ik een pillowbox gemaakt voor alle drie, maar dan net even anders. Hiervoor kwam de nieuwe pillowboxstans van Stampin' Up! natuurlijk erg goed van pas.


Handgemaakt door Caro - september 2015 - www.carooskaartjes.blogspot.com - carooskaartjes@hotmail.nl

Linn wilde heel graag iets met roze. Nu had ik toevallig nog watermelon wonder roze lint klaar liggen, dus ben ik daar vanuit gegaan. Linn is ook een heerlijk meisje wat lekker rond fladdert in deze wereld en daarom koos ik voor haar een creatie met een vlinder. 


Handgemaakt door Caro - Stampin' Up! september 2015 - www.carooskaartjes.blogspot.com - carooskaartjes@hotmail.nl

En voor hun iets oudere zus Tess heb ik een pillowbox met een lief hart gemaakt.
Bij alle pillowboxen heb ik een bijpassend label gemaakt en dit heb ik samen met de verjaardagscentjes in de pillowbox gedaan. Zo kon ik toch een leuke felicitatie opschrijven. De pillowboxen heb ik ook bewerkt met een embossingmal van een bijpassend thema.

De pillowbox stans is ideaal om snel een leuke kleine cadeauverpakking te maken en ook ideaal om geld in te verpakken als dat als cadeau wordt gevraagd. Met een witte basis gemaakt uit thick whisper white karton kun je alle kanten op!

Hier is nog een overzichtje met de materialen die ik heb gebruikt voor deze 3 doosjes:


Built for Free Using: My Stampin Blog



Zie je iets leuks in deze showcase wat je wilt bestellen? Laat het me weten en stuur me even een mailtje. (carooskaartjes@hotmail.nl). 

De eerstvolgende dag dat ik weer bestellingen verzamel is op 19 september a.s. Bestel je dan mee, dan maak jij kans op een mooi cadeau! Wat het precies is hou ik nog even geheim, dat verklap ik binnenkort...

Tot Stempels!


Photobucket

4 opmerkingen:

Sarah zei

Ik vind ze alle drie geweldig mooi !
Helemaal fan . Liefs ☆ Sarah ☆

Cornelie zei

Hoe inspirerend! Onwijs mooie presentjes zeg, ziet er super uit!! Alles goed?!

Mariken zei

Wat superleuk alledrie! Daar kun je mee aan komen, ben er weg van!

Mariƫtte zei

Wat zijn dit alle drie prachtige presentjes geworden. Groetjes Mariƫtte

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: